Don't fight for me (+8)

135 8 4
                                    

P.o.v. Jeremy

Toen Joost dat zei ben ik meteen naar haar toe gegaan. Ze woont niet ver van me dus ik ben er op 2 minuten.
Ik bel aan. Niks. Ik bel weer. Niks.
Ik twijfel even maar ga dan via het padje langs de zijkant van haar huis. Ik kom in de tuin terecht. Daar is een deur die leidt naar de woonkamer. (Uiteraard) Ik ga erdoorheen. Gelukkig is hij open.
Ik kijk rond en zie niemand. Ik ga naar de keuken. Ook hier is niemand. Ik besluit meteen naar boven te gaan en loop de trap op. Als ik eenmaal boven ben hoor ik zacht gesnik. Ik loop op het geluid af, open de deur en zie een super rommelige kamer. Er ligt een gsm gebarsten, en waarschijnlijk kapot, op de grond. Overal liggen scherven en ik zie ook bloemen los op de grond liggen. De kast is omvergegooid waardoor ook de bureau vernield is. Ik weet niet wat ik zie. Wie zen kamer is dit?

Dan zie ik iemand zitten. Ingedoken in een hoekje. Ik loop eropaf omdat er geen twijfel mogelijk is. Fleur.
"Fleur. Hey Fleur. Ik ben het Jer. Wat is er?" Ik ga naast haar zitten en slaag men armen om haar heen. "Het is Oke, ik ben bij je. Maak je geen zorgen. Alles komt goed." Ik probeer haar te kalmeren maar het lijkt juist niet te werken. Hoezo niet? Geen idee.

P.o.v. Link

Toen Harm zei dat Jeremy waarschijnlijk naar Fleur toe was gegaan. Ben ik direct in men auto gestapt. Ookal weet ik dat hij er veel eerder zal zijn, ik ga er heen. Niemand kan me stoppen. Behalve men autosleutels, die liggen nog binnen. "Kakzooi!" Ik slaag op het dashboard en stap de auto dan weer uit. Pak de sleutels van binnen. En vertrek.

*

Eenmaal aangekomen loop ik direct langs achter. Omdat ik weet dat, als ze weten dat ik het ben, ze niet gaan opendoen. De achterdeur staat open dus ik weet dat Jeremy er al is. Ik loop naar boven toe en zie Fleur en Jer is haar kamer zitten.
"Wtf is hier gaande." Zeg ik terwijl ik de kamer inloop. De ruimte is helemaal vernield en overal liggen scherven. Ook ligt er een helemaal kapotte telefoon. Jeremy kijkt op maar Fleur blijft in foetushouding zitten met haar handen voor haar ogen. "Link ga weg." Zegt hij. "Nee, ik ga niet weg. Ik wil weten wat er hier aan de hand is." Ik zet een stap naar voren en Jeremy staat recht. "Michael, ik zeg het je. Ga weg." Zijn stem klinkt dreigend maar het schrikt me niet af. "Ik eis uitleg." We staan nu recht tegenover elkaar. Hij is kleiner dus ik kijk naar beneden. Wat denkt die gast wel niet? "Ik kan geen uitleg geven als ik het zelf niet weet, idioot." Ik kijk naar Fleur, die nogsteeds zit zoals daarnet. "Ik blijf wel hier, ga jij anders weg. Wat vind je daarvan?" Ik heb een spotlach op men gezicht en Jeremy kijkt kwaad. Niet gewoon boos, maar echt heel erg kwaad. "Ik ben haar vriendje, remember?" Nu grijnst hij ook. Hoe durft hij? Ik denk niet na en hef men arm op om een mep te verkopen...


Oeeeeeeeh, wat zal er gebeuren?!
Gheghegheghe. Ik weet het al 😄
Oke ja dat dus. En trouwens super bedankt voor de 655 lezers!!!
Later,later ❤️

The Non Fangirl [VOLTOOID]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu