13. Bölüm

15.5K 718 51
                                    

DİYARBAKIR

Tayfun Nadir;



Bu hizmetçiyi de becermekten sıkıldım artık, kadının önümde domalmış kıçına şaplak atıp gidip gelmeye devam ettim, bu isteyerek veren orospulardandı, kendi de zevk alıyordu, ben isteksiz kızları tercih ederim.

Yine Filiz'i hayal ederken buldum kendimi, yıllardır becerdiğim her kadında onu düşünerek anca boşalabiliyorum.

Hizmetçiyi odadan kovup, yemek hazırladığı masaya zar zor oturdum, artık iyice kilo almıştım, yine de en keyifli en sevdiğim saatlerimdi yemek zamanları.

Her gece rakım, mezelerim ve düşüncelerimle başbaşa.

En son beni genç bir hizmetçiye tecavüz ederken yakaladığından beri
karımla olmuyorum, bana iki oğlan verdi, oğlanlar da siktirip yurt dışına gittiler zaten, ikisi de bir halta yaramadı.

Sonra ona dokunmayı bıraktım, hizmetçiler ve şehirden gelen orospular işimi görüyor, ve hiç gözümün önünden gitmeyen o yeşil gözler...

Neredeyse yirmi dört yıl!

Yıllarca onu aradım.

O yeşil gözlere bakarak ona tecavüz ederken Halim'e izlettirmenin hayaliyle yaşadım...

Bu zevki bana yaşatmadan geberip gitti ikisi de!

Halim'in bacısına tecavüz edip öldürmem bile içimi rahatlatmadı.

Herkes intihar zannetti tabi ki.

On dört yaşında körpecik bedeni, daha işkencemin en güzel yerinde dayanamayıp can verdi.

Ne zevk almıştım o kızı bağırta bağırta becerirken hala güldürüyor beni aklıma geldikçe küçük yosma.

Her kadında onu aradım ben!

Halim şerefsizi babamı vurup kaçtıktan sonra hep kılpayı kaçırdım ikisini de.

Ama Filiz'i ilk gördüğüm anı hala dün gibi yaşıyorum, okulun kapısında gizlenmiş Halim'in gelmesini beklerken, adamlarımdan biri onu gösterip, Halim'in sevgilisi olduğunu söylemişti.

Başı önünde yürüyordu, yanındaki arkadaşı bir şey söyleyince başını bizden tarafa çevirip, arkadaşına cevap verirken o an işte o yeşil gözler, o dupduru ten içime içime işlemişti, bu kız benim olmalıydı, ama önce sevgilisi olacak pisliği gebertip, kanımızı temizlemem, dedeme verdiğim sözü tutmam gerekiyordu, bekledim bekledim...

Halim piçi gelmeyince Filiz'i evine kadar takip ettim, yine o arkadaşıyla eve girip yarım saat sonra çıktılar, onlar çıkınca kolaylıkla evinin kapısını açıp, içeri girdim, benim çocuklardan kızın babasının öldüğünü ve yalnız yaşadığını öğrenmiştim. Her yerde resimleri vardı, bir kadın bu kadar mı güzel güler yahu??

Kameraya iri yeşil gözleriyle bakıp utangaç bir gülümsemeyle poz verdiği resmi hala çekmecemde.

Kalkıp resmi alıp tekrar tekrar baktım, rakı şişesine dayayıp kadehimi ona kaldırdım,  artık ölmüştü işime yaramazdı ama hala rüyalarıma girmeye devam ediyordu gavurun kızı.

Bir kızı olduğunu öğrenir öğrenmez,  mektup yazıp kızı istedim zor kullanmadan buraya davet ettim, ama haftasına ölüm haberi geldi, kızı da sırra kadem bastı, her yerde aratıyorum kaç hafta oldu hala iz yok küçük sürtükten.

İçim rahat, nasılsa bulucam, bulduğumda ona yapacaklarımı düşündükçe içimde halaylar çekiliyor.

Halimmm!!

YAKAMOZUN KARANLIĞI (TAMAMLANDI ve DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin