Gözünün önüne hamile haliyle kanlar içinde kucağına yığılan Buse gelince,
-ne_ne çocuğu ya, ben sana bu evlilik formaliteden olacak diyorum, sen çocuktan bahsediyorsun!
Yine ayağa fırlayıp koca cüssesiyle ateşin etrafında dolanmaya başlamıştı.
Simirna yanlış bir şey söylediğini farkındaydı ama, adamı o kadar seviyordu ki onunla yaşanacak her şeyin gerçek ve kalıcı olmasını istiyordu.
-tamam Bekir özür dilerim, anıların canlandı yine biliyorum, kendi kendime olgunca davranıp senin istediğin şekilde konuşacağıma söz vermiştim, ama köylü ve aşifte kişiliğimin çenesi çok düşüyor bazen...
Bekir bir anda durup gülmeye başladı,
-vaayy laflara bak sen
-senin, benim için düşüncelerin bunlar.
Tekrar yerine oturup,
-bak Simirna , hiç bir aklı başında kadın, ya da genç kız tanımadığı bir adam için arkadaşına seksi iç çamaşırları aldırıp yatağına girmez, hiç öyle bakma o çamaşırları Zeynep'ten istediğini biliyorum. Neyse bu bir. İkincisi kendisine dokunulmasından hoşlanmayan bir adamın zırt pırt kucağına atlamaz, köyden gelip garip bir çocukluk geçirmiş bir kız çocuğu bu kadar değişken ve cüretkar bir ruha sahip olamaz üç!
-bunları yapınca aşiftemi oluyorum yani... İçimden geldiği gibi davranınca, o an canım ne yapmak istiyorsa ucuz kadın mı oluyorum...
-ucuz kadın lafını bir daha duymayayım sakın! Immm sana nasıl anlatsam... Bak ben Buseyle tanışana kadar hep tek gecelik ilişkilerim oluyordu yani ee ihtiyaçtan diyelim,
Kız gülmeye başlayınca
-Gülme yaa gerçekten bak, yani hiç ciddi ve uzun süreli bir beraberliğim olmadı kimseyle, birlikte olduğum kızlar da eeee şey rahat kızlardı yani onlar için de bir ihtiyaçtı anlıyor musun?
-ben de sana dokunmaya ihtiyaç duyuyorum ben de rahat kızım bu konuda...
-offff Simirnaaa öyle değil, sen daha önce kimseyle beraber olmadın, bakire tertemiz birisin, ileride yaşıtın olan gerçekten seni sevecek el üstünde tutacak biriyle olmalı bu, ben yanlış adamım, benimle olmaz.
-ben o gece seninle oldum Bekir Kara ve inan ileriyi falan da düşünmüyorum, yok beni sevecekmiş miş... sen benim babama çok benziyorsun babamın annemi sevdiği gibi sevebilirsin beni... Ama ben seni annemin sevdiği gibi sevmeyeceğim... offf sıkıldım bu konuşmadan pek bir şey de anlamadım!
Ayağa kalkıp masayı topluyor bir yandan konuşuyordu, elindekileri içeri götürürken,
-hem ben bakir falan değilim artık,
-bakire o... Ne ne dedin sen? Kim, kimdi peki?
Kızın peşinden mutfağa dalıp tepesine dikildi
-kim kimdi?
-bakire değilim dedin, o adam kimdi?
-bana ilk dokunan kişi mi?
-evet Simirna! sinirliyim uzatma istersen,soruma cevap ver!
-sendin Bekir
-na_nasıl yani?
-bakirin sözcük anlamı el değmemiş dokunulmamış demek, sen bana dokundun hem de ağzınla orama.
-tamam suusss!!
-çok da hoşuma gitti aslında, yine yapmazsın dimi?
-Simirnaaa!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKAMOZUN KARANLIĞI (TAMAMLANDI ve DÜZENLENİYOR)
General Fiction(İMLÂ ve YAZIM HATALARI DÜZENLENİYOR) 👉👉Cinsel içerik, küfür ve şiddet vardır👈👈 🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤 İNSTAGRAM:DiliminUcundaBirikenlerim HER HAKKI SAKLIDIR!! İLK YAYINLANMA TARİHİ; 11.03.2017