Chapter 6. Срещата

61 11 4
                                    

21,02,2017 година събота

Събудих се от позвъняване на вратата. Беше 10.18AM кой ли беше по това време? Като отворих... Бен? От къде знае къде живея иии защо е дошъл?

- Здрасти. - каза той с усмивка до ушите.

-Ъм, здрасти. От къде знаеш, че живея тук?

- Грейси ми каза, запознах се вчера и с нея. - в очите му се изписа притеснение. Не искаше да разбирам защо тя ву е казала къде живея. Все тая. Нямаше да го попитам, щях по-късно да й се обадя.

- Ахамм.. и?

- Ами само с теб не се бях запознал иии бих желал да се запознаем.

- Казвам се Кендал Бърънс, приятно ми е - и му подадох ръката си.

- Бенджъмин Уест - каза той и ми хвана ръката. Ръката му беше студена и мека. Не исках да я пускам, но това удоволствие беше за около 2-3 секунди. - Е, ако искаш да излезнем да се поразходим?

- Ами аз.. - обърнах се назад към хола - аз трябва да се оправя само.

Знам, че като излезна можеше да ме накажат за по-дълго. Ноо той беше твърде сладък, за да му откажа...

- Добре чакам те. - каза той и ми се усмихна. Имаше уникална усмивка.

10,53AM

Отворих вратата и го видях да седи отчаяно на стълбите. Явно си ме е почакал доста.

- Дооста си те почаках.

- Трябваше да закуся, за това се забавих повече.

- Няма проблем.

***
4,25PM

Разхождахме се при една поляна. Беше много красиво. Разбрах, че обича да се разхожда из природата и го прави доста често. Разбрах още много неща за него. Роден е в Лондон и след това родителите му са се преместили в Бостън. Преместил се е в Отава понеже е искал разнообразие и е тук сам. Обича изкуството и умее да рисува. Просто момче мечта. Въможно ли е? Дали го харесвам? Ами Том.. той все още ми липсва. В главата ми беше пълна каша. Имах толкова много въпроси, на който не можех да си отговоря...
О Боже! Напълно изключих, че съм наказана. В 4,30PM вече бях пред нас. Извадих си ключа и в това време отключи баща ми. Само като ме видя в очите му се изписа гняв. Той си протегна ръката и ми залепи един шамар... Не каза нищо, сама разбрах, че трябваше да се кача в стаята си.

***

Надявам се да ви е харесала главата и да коментирате, за да знам какво мислите.
Много ви моля гласувайте за нея, много е важно за мен ♡

ГрешнаOnde histórias criam vida. Descubra agora