Rozdział 16 + niespodzianka

1.1K 84 44
                                    

-Dobrze, ale to trochę zajmie więc lepiej usiądź. Zacznij mu od podstaw. Zdajesz sobie sprawę, że istnieją inne wymiary i istoty w nich żyjące takie jak bogowie, wampiry, demony, czarnoksiężnicy, magowie, starożytne stworzenia, prawda? Więc te wszystkie wymiary są jak ogromna scena. Jasność zaplanowała rolę dla każdej istoty, każde wydarzenie było przez nią zaplanowane. Piecze nad tym "przedstawieniem" sprawował Obserwator. Pilnował by wszystko szło jak ma iść. I ten sam spektakl jest odgrywany od eonów, albo i dłużej nikt tego nie wie. Ale zawsze kończy się Wielkim Kataklizmem, przez katolików nazywanym Sądem Ostatecznym, gdzie scena jest "restartowana" i wybiera się nowych aktorów. W pewnym momencie pojawiła się nowa rola, nazwana "reżyser". Osoba która urodziła się jako reżyser miała możliwość wprowadzania zmian w plany Jasności. Wtedy Obserwator przestał pełnić najważniejszą funkcję i po prostu obserwował i pilnował by nikt nie ginął przed wyznaczoną datą. W rodzinie Ney i mojej zawsze, od pokoleń rodzili się obserwatorzy. Ja również nim byłam, miałam też brata bliźniaka który urodził się jako reżyser. Ironia co nie? Kilka mileni później narodziła się Ney, kompletnie zmieniając przebieg tego przedstawienia odgrywanego od początku. Ponieważ urodziła się jako Obserwator i Reżyser w jednym, a to dopiero początek...

...Wiesz, że energia na świecie dzieli się na yin i yang, co nie? Ja byłam inkarnacją energii yang(dobrej), a mój brat yin(złej), natomiast Ney w niewyjaśniony sposób zrodziła się z połączenia właśnie duszy mojej i mojego brata. Więc można powiedzieć, że jest inkaenacją obu mocy i dwuch osób. Biedactwo.-Wstała i podeszła do okna-Ach~ może i świat się zmienia, ale niebo zawsze pozostanie takie samo. Musze przyznać, że wiele energii kosztowała mnie wyciągnięcie Ney z zaświatów. Ale kontynuując. Narodziny Ney zmieniły wszystko. Jej wrodzoną mocą okazało się niszczenie wszelkich nadnaturalnych zaklęć, poprzez dotyk jej prawej ręki. Było to niezwykle potężne, ale przez jej prawie zerowe umiejętności ofensywne nasz ród zmienił jej prawą rękę w zaklęty grymuar. Przez co prawą niszczył, a lewą tworzyła magiczne kręgi.

Od narodzin odgrywała dwie role, a w wieku 4 lat przejęła nieświadomie role Kruka, wchłaniając starożytnego smoka który stal się jej chowańcem. Kilkanaście lat później został zrzucona na nią rola Czarnego Królika przez Najstarszego Czarnoksiężnika. Wampirzyce która chciała oszukać przeznaczenie. Wtedy właśnie Ney stała się wampirem, a na jej barkach spoczęło 15 chowańców wampirzycy i cztery role w przedstawieniu. Wszyscy przodkowie ubolewają za jej los. Ja, gdy trafiłam do zastępów Ptactwa Niebiańskiego, starałam się pomówić z Jasnością ale ona zniknęła z Nieba w przeddzień narodzin Ney. Biedna dziewczynka, co nie?

Nieoczekiwanie po zostaniu wampirem Ney zaczęła młodnieć, aż do postaci półtora rocznego dziecka. Wtedy właśnie znalazła się Tamtego człowieka.-Zacisnęła ręce na parapecie, sprawiając że pojawiły się szramy pęknięć. Po czym się uspokoiła.-Dziękuję, że go zabiłeś. Resztę historii opowie ci już Ney. A przynajmniej to co przypomniała sobie. Moja energia się kończy. Proszę zaopiekuj się Ney. I nie mów jej o mnie i tym co usłyszałeś.-zakończyła po czym się rozpłynęła razem z barierą.

Spojrzałem na Him- Ney, a ona zaczęła się budzić. Szybko do niej podbiegłem, telepatycznie zawiadamiając resztę.

-Hime! Jak się czujesz?!

-Cześć Kuroś. Dobrze. Przypomniałam sobie jak naprwade się nazywam. Saitohineya Ragney Protoplast. Nie jestem błędem eksperymentu. Już pamiętam.-Powiedziała słabo i uśmiechnęła się promiennie. A mi jakie ciężar spadł z serca, zastąpiony przyjemnym ciepłem i dziwnym niezrozumiałym dla mnie uczuciem.

~~~~

A teraz Koneko-chan ogłaszam konkurs!

A mianowicie taki: Kto zgadnie jakimi anime inspirowałam się pisząc te 16 rozdziałów?

Czas: do poniedziałku (3 kwietnia 2017r) do godziny 16

Osoba która zgadnie wszystkie, lub najwcześniej poda ich najwięcej otrzyma: rozdział jej dedykowany,będzie mogła wybrać w którym z moich opowiadań ma się pojawić dodatkowy rozdział w tygodniu( choć pewnie będzie to, to op. ale niech będzie :-*) oraz wybierze na jaki temat będzie rozdział ova.

W poniedziałek wieczorem dodam część z rozwiązaniem i osobami które wzięły udział. Mam nadzieję, że taka troszkę inna inszość się wam spodoba :)

Nie martw się, to nie boli.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz