Днес с Тае ще излизаме някъде. И аз не знам къде, защото той иска да е изненада каза ми да си облека нещо удобно и той ще ме вземе към 6 часа. Така и направих. Това тук е цялата ми визия.
След няколко часа...
Тае дойде и ме взе с колата. - Е, къде ще ходим? - попитах го, а той се усмихна. - Ще видиш като пристигнем. - отговори ми и не каза нищо друго. След половин час път пристигнахме пред една много красива къща в плланината. Влязохме вътре, а какво да видя... Тае беше приготвил романтична вечеря само за нас двамата, а отделно нямаше никой и бяхме напълно сами. Беше толкова красиво... беше сготвил сам и мирише невероятно вкусно, беше украсил навсякъде до най - малкия детайл, имаше хубава музика и невероятна гледка. Аз бях удивена колко се е постарал.
- Какво ще кажеш, харесва ли ти?-попита той, а аз стоях на едно място и казах... - Невероятно е, по - красиво нещо не съм виждала преди! Той се зарадва, че ми хареса и седнахме на вечеря. Двамата си говорихме сладко сладко и след вечерята, която беше удивителна, се преместихме в хола, за да гледаме филм. Филмът беше много интересен и аз го гледах с удоволствие. За Тае обаче, мисля че беше просто повод, за да прекараме колкото се може повече време заедно. Аз се сгуших в него, а той ме прегърна силно и не ме пусна. Когато филмът свърши, двамата започнахме да почистваме. Той оправяше масата, а аз миех чинийте. Докато ги миех Тае ме издебна в гръб и ме стресна, а аз подскочих и се уплаших много. Тогава, за отмъщение, аз го напръсках с вода и целия под се намокри. Косата на Тае най - много пострада... в нея имаше капки вода и някои кичури от косата му бяха мокри... беше толкова красив така... Естествено, той не приема загуби и започна да ме пръска и така и двамата бяхме като мокри котета. И двамата много се забавлявахме докато се пръскахме, но трябваше да се подсушим. Тръгнах да взема кърпи за двама ни, но в този момент се хлъзнах на мокрия под. Помислих, че ще падна, но в този момент Тае клекна на земята и ме хваната. Главите ни бяха на милиметри една от друга и се гледахме право в очите. Не мога да опиша колко красив поглед има... Докато седяхме толкова близо един до друг се гледахме известно време, когато той ме целуна. Това беше най - красива и нежна целувка... След нея той ме погледна право в очите. - Обичам те! - каза той, а аз му отвърнах... - Аз теб повече! Когато казах това, той се усмихна леко, помилва ме по лицето, изправихме се и аз не се сдържах и го прегърнах с всичка сила. В този момент, той ме прегърна много по - силно, отколкото аз го бях прегърнала... - Нямаш си на представа колко много те обичам! - каза той, а аз се засрамих и се гушнах в него, за да не види как се зачерви лицето ми от неговите думи.
VOCÊ ESTÁ LENDO
My love Taehyung ❤❤❤ (Временно спряна)
FanficВ първата глава е обобщен живота ми с Тае. Във всяка следваща ще има различни случки от живота ни заедно, които няма да са в хронологичен ред, а просто историйки, които които съм решила да споделя с вас. Ще има истории както с романтика, така и с др...