-Jó akkor Blake és a Rowland tesók lesznek egy szobába, Shawn és én leszünk együtt majd..Rose és Aaron, nézett rám mosolyogva Cam. Mintha ezzel óriási szívességet tett volna nekem.
Lefagytam... akkor én fél évig össze leszek zárva Aaron-al? hát ez remek -.-
- Ott jönnek az Old Magconosok, mutatott Hunter egy nagy fekete autóra.
- Menjünk köszönni, intett felénk Ashton és odaszaladt.
- Nyugi, Skylynn is jött, mondta röhögve Aaron mire mindenki elkezdett nevetni rajtam kívül.
Kiszállt a kocsiból az egyik kedvenc bandám a Jack&Jack, egy szőke kislány aki írtó cuki, egy kék(!!!) szemű –aztarohadt- fiú, mögötte a hasonmása kicsibe, és egy fejpántos srác.
- Többiek? kérdezte Shawn.
- Betegek,legyintett a fejpántos és rám nézett.
-Ő...?
-A húgom, kacsintott Cameron és oda húzott maga mellé.
-Hali, köszöntem a többieknek akik tátott szájjal néztek engem ami zavarba hozott egy „kicsit,,.
-Sziaa rohant hozzám a kislány akit egyből felemeltem. –Hogy hívnak?kérdeztem mosolyogva.
-Skylynn vagyok, annak a 2 marhának a tesója, mutatott az ahww srácra és a kicsi ahww-ra.
-Én Rose vagyok,Cam húga ,mosolyogva kiugrott a kezeim közül és oda szaladt a tesóihoz. Ennyit a kommunikációról.
-Na szóval nem fejeztem be a szobákat, Nash,Hayes Taylor egybe vannak plusz Sky, J&J egybe és ennyi asszem'.
*Szobába*
A szoba valami gyönyörű... Krém színű falak fekete bútorok, plazma tv, ééés... 1 francia ágy.
- Én vagyok a jobb oldalon, te a bal oldalon oké? néztem Aaronra aki a cuccait pakolta be a szekrénybe.
-Hm? Ja persze, legyintett. Amúgy egy óra múlva megyünk bulizni úgyhogy kapd össze magad, kacsintott és bement a mosdóba.
Ajaj...sose jó ha bulizunk...érzem.
Kivettem egy combközépig érő fekete csipkés ruhát mellé egy fekete platformot. A bejáratnál lévő tükörnél behullámosítottam a hajam és egy füstős sminket kentem magamra.
- Hű..állt mögöttem Aaron csodálkozva.
- Ilyen rossz? néztem rá tetettet szomorúsággal mire mosolyogva megforgatta a szemét és közelebb lépett hozzám és a falnak nyomott.
- Igen olyan rossz, hogy mindjárt letépem ezt a ruhát,suttogta az arcomba.
Megszólalni se bírtam.... kikészít idegileg. De hogy?
-Amúgy, csak lejjebb kell húznod a ruhád , kacsintott és kiment az ajtón.
Az arcom egy homárhoz volt hasonló kb. Nagylevegőt vettem és kimentem a folyosóra ahol mindenki kint volt.
-AZTAROHADTÉLETROSE. hangzott a reakció a srácoktól. Cameron konkrétan összeesett amikor meglátott
Nash odajött hozzám és a fülemhez hajolt:
-...................
Sziasztok! Nemsokára folytatás :) Légyszi írjatok véleményt segítene :D
YOU ARE READING
✝ First Love ✝
Teen FictionRosalie Dallas, a híres Cameron Dallas húga.. Együtt megy a MAGCON-nal egy féléves turnéra, ahol érdekes dolgok történnek hisz még nem ismeri a többieket. Barátai nincsenek mert mindig kihasználják. Szerelem? Nem ismeri...még.