Anna si "Gustarea care a evacuat scoala"

56 9 0
                                    

Oooo, de aici continui eu? Ok! O sa fie amuzant!
Stiti vorba aia: "O noua zi, un nou inceput!" Nu-i asa?
GRESIT!!! Mai degraba "O noua zi, vechea rutina la scoala!" Sau asa credeam....
In ziua aia ma chinuiam sa urc scarile pana la clasa, total plictisita pana cand o observ pe Julie ingandurada si cu piciorul bandajat.
-Ce s-a intamplat? intreb gata sa il iau la bataie pe cel ce a facut asta.
-Calmeaza-te! raspunde ea. Stai jos si asculta ce s-a intamplat ieri.
Imediat ce a terminat de povestit am simtit ca am un nod in gat. Parca totul capata brusc sens!
Ieri. Pauza. Automatul.
-Anna? intreaba Julie. Esti, esti bine?
-Cred ca am si eu ceva de zis, raspund cu jumatate de gura. Mai tii minte alarma aia falsa de incendiu de ieri?
Deci, cum am mai zis a existat un miiiiic incident ieri cu automatul.
Era pauza si mi s-a facut foame asa ca m-am dus sa imi iau de mancare de la automat. Insa dupa ce am bagat banii nu mi-a dat NIMIC! Si atunci ca o persoana rationala si matura am inceput sa-i trag pumni si picioare pana a scanteiat si a fumegat, ceea ce a pornit detectoarele de fum.
Si asa am evacuat toata scoala  pentu o alarma falsa, dar tot nu mi-am primit gustarea!
Cand am terminat de povestit s-a lasat o tacere apasatoare timp de vreo 10 minute, pana cand a venit Julie cu o idee:
-Sa mergem la locul secret cu totii. ACUM!

Stapanitorii Elementelor- Sceptrul LuminiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum