Tim si "Baltoaca victorioasa"

58 10 1
                                    

Ce sa zic?! Aaa, cum a inceput totul. Ok! La mine poate a fost cel mai tare.
Ca in fiecare pauza am coborat in curtea scolii sa joc fotbal cu baietii. Meciul a inceput cu 1-0 pentru echipa adversa. Muream acolo, frate! Pana cand a inceput sa ploua. Unii baieti din clasele mici au fugit repede in scoala, tipand. Ce fricosi! Era doar o ploaie de vara care nu dura mai mult de 5 minute! Oricum, imi pria o mica racorire, iar parul meu arata fabulos cand e ud (Julie spune ca exagerez cand imi trec mana prin par, dar cui ii pasa?!).
Revenind, ploaia aia mi-a dat asa o energie, ca la finalul meciului i-am batut cu 6-1.
La plecare, am avut o mica problema. Idiotul de Stephen, capitanul echipei adverse, ma luat la rost.
-Data viitoare te omor! mi-a urlat el in fata.
-Ce imi pasa? Oricum, esti un trisor orice ai face! i-am raspuns.
Stephen a ridicat mana si, habar n-am de ce, am inchis ochii ca prostul si am asteptat imapactul. Dar in momentul urmator, Stephen a urlat si l-am gasit ud leoarca, desi ploaia se terminase cu cateva minute in urma si toti eram uscati.
-Ce...?! am dat sa intreb, apoi am observat balta mare din fata mea.
-Tu...ai...?! a murmurat Stephen.
-Ce?
-Nu conteaza. Hai sa mergem.
A zbughit-o la fuga inainte sa il intreb ce avea de spus. Eram gata sa plec, cand am vazut-o pe Julie alergand spre mine, urmata de restul gastii.
-TIMOTHY, VINO IMEDIAT STII TU UNDE!
-Spune-mi Tim, Julie!
-Am spus ACUM!!!

Stapanitorii Elementelor- Sceptrul LuminiiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum