Mazaná holka s havraními kadeřemi

677 27 3
                                    

4.

Je páteční podvečer. Projíždím se ve své milované káře- Dodge Charger 1968.
Už tři měsíce se snažím vytáhnout to na 200 km/h. Bohužel je to dost krátký úsek a mně se to stále nedaří. Mám moc těžkou nohu.
Přemítám, co ještě dělám špatně a ocitnu se na posledním úseku, kde to můžu zkusit. Zařadím a sešlápnu plyn. S napětím sleduji tachometr. Znovu zařadím, abych získala ještě větší rychlost. 170. 180. 190. A konec. Už musím brzdit, protože jsem na křižovatce.
Kurva. Zas nic. Odbočím na hlavní a mířím do města. Snad to zvládnu, než skončím vysokou.

Projedu kolem tetovacího studia. Napadne mě, že bych mohla alespoň jednu z myšlenek, které mi proběhly poslední dobou hlavou dotáhnout do konce. Prudce zahnu a otočím auto do druhého pruhu. Pár řidičů zatroubí. Zazubím se. Miluju tyhle triky. 

Jedu výtahem z garáží. Zvědavě si prohlížím bílou fólii na krku. Stále ještě nemůžu uvěřit, že jsem to opravdu udělala. Zazubím se na sebe.
Bude to epický.

O týden později

Před chvíli jsem dokončila pár úprav na autě. Snad to díky nim vytáhnu na 200. Nyní však sedím v autě v servisu, kde mám zároveň i brigádu.
Už od dětství jsem se s tátou motala kolem aut. Pracoval totiž jako hlavní automechanik v pár stájích v závodech NASCAR. Nicméně já opravuji a upravuji auta stále. On s tím před rokem sekl a teď s mamkou mají vlastní farmu daleko za městem.

Přemýšlím o stavech, ve kterých se nyní nacházím. S Lukem jsem už třináct dní a začíná mi docházet, že je to hlavně o sexu. Dokud jsme byli sjetý- dnes je pátek, takže naposledy v neděli, klapalo nám to. Ale nyní jsem už pět dní čistá a nudí mě to.
Já vím, že je příliš brzo dělat ukvapené závěry. Nemůžu si však nic nalhávat. Potřebuju nějaký vzrůšo. A ne přijít k němu do bytu, koukat na film a nechat se vojet. Což se opakuje už týden. Nevím, jak s tím mám naložit.
Z myšlenek mě vytrhne zvonění telefonu. Jack. Nechce se mi s ním mluvit po telefonu. Skočím tedy za vedoucím, že už to pro dnešek balím a vyrazím směr kampus.

" To je padlí na hlavu," shrnu Jackovi fantasmagorické teorie. Myslí si, že se Bill nepředávkoval, ale že ty drogy byly nějaký svinstvo. Usmyslel si tedy, že bychom neměli brát od toho stejného chlapíka, od kterého bral Bill a my doteď. Chce pro jistotu zkusit někoho jinýho. A jelikož on má kašel a rýmičku, mám pro to zítra sjet já. 

" Člověk nemůže být nikdy dost opatrnej," opáčí a napije se čaje s medem, který smrdí po celém pokoji. 

" Jo to od tebe fakt sedí, pane nechráněnej sex vítám!" Zazubím se. " A nemohli bychom si teď udělat jenom čistě chlastací období? Extáze už mám po krk."

" Em, uděláš to pro svého nejlepšího kamaráda?" zaprosí.

" Nejsi můj nejlepší kamarád, ale vyzvednu to," souhlasím.

" Cože?! A kdo teda?!" vyjekne.

" Saul. Jsme pokrevní bratr a sestra. Jako Vinnetou a Old Shatterhand. Akorát máme oba dlouhý tmavý vlasy. Takže vlastně nevím, kdo je Old Shatterhand," přemítám nahlas. Jack se směje.

" Vážně stále považuješ za svého BFF člověka, se kterým jsi už tři roky nemluvila a vidělas ho jenom na pódiu?"

" Musím to brát trochu s nadsázkou a neuškodilo by ti naučit se být trochu víc loajální," odvětím. Ale má pravdu, je to na hlavu. " Zítra teda trávu a prášky?"

" Jo, bude to mít připravený. Adresu mi pošle zítra dopoledne v jedenáct. Pošlu s ní k tobě Travise. Rozdám úkoly a budu se léčit, abych mohl v neděli vyzkoušet novej matroš," zasní se. Hodím po něm polštář.

SEX, DROGY A ROCK 'N' ROLL!Kde žijí příběhy. Začni objevovat