İLERLİYEN ZAMANLAR

13 1 0
                                    

Açıklama:
Zaman ilerledi hocalarını daha iyi tanıdılar. Bakalım neler olucak.
Beraber okumaya devam edelim.

Multi:Sedef

^^^^

Yine yeni bir güne başladım. Sabah erken kalkıp okula gittim. Okula gittiğimde arkadaşlarım okuldan sonra yine Sinan Hocayla dersimiz olduğunu söylediler. Dersler bittiğinde arkadaşlarla okuldan çıktık ve kursa doğru yola çıktık. Yolda giderken arkadaşlarla aramızda biraz Sinan Hoca hakkında konuştuk... Kursa vardık.
Yine Sinan Hocayla karşılaştık.

 İlk görüşteki gibi yine kaşları çatıktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İlk görüşteki gibi yine kaşları çatıktı. Geçen derslerde ki gibi yine ciddi bir şekilde dersini anlattı. Ev ödevi olarak daha çok çalışmamız için çalışma kağıtları verdi. O kurs günüde bitti,hepimiz eve gittik. Eve geldiğimde yine aileme Sinan Hocadan bahsettim. Yine saatin geç olduğunu farkettim ve odama gittim. Derslerimi çalışıp yatağıma yattım. O gece Sinan Hocayı düşündüm,sanki ona karşı dıygular besliyormuşum gibi geldi. Ama hayır öyle birşey olamazdı sonuçta o benim sadece bir hocamdı. Ondan sonra uyudum.

^^^^

Sabah abimin sesiyle uyandım. Bugün Cuma günü okulda en sevdiğim gün. Neden diyeceksiniz,nedenini söyliyeyim o gün müzik dersi vardı. Müzik en sevdiğim ders ve en sevdiğim öğretmen müzik öğretmeniydi, çünkü o en iyi öğretmen ve en çok sevdiğim huyu öğrencilere bir öğretmen gibi değil bir arkadaş gibi davranması. Hazırlandım aşağıya indim anneme babama sarıldım ve kuzenimle okula doğru yola çıktık. Okula vardık. İlk ders türkçeydi,türkçe dersini çok sevmesemde öğretmenide çok sevmesemde dersim iyi geçiyor. Altı ders geçti son olarak müzik dersi vardı. Müzik dersinde şarkılar söyledik. O günde bitti. Eve gidince bütün ev ödevlerimi bitirip Esin ve Zeyneple buluşmaya gittim. Buluştuk,buluştuğumuzda göl kenarına indik ve uzun uzun konuştuk... Cuma günümü güzel geçirmiştim.
Cumartesi sabahı kalkıp hızlıca hazırlandım sonrada aşağıya inip kahvaltı yaptım. Sonrada kursa gitmek için evden çıktım. Kursa vardığımda hemen Sinan Hocayı göreceğimi düşünmüştüm ama gittiğimde Sinan Hoca hala kursa gelmemişti. İlk olarak ingilizce dersi yaptık. Ders bittiğinde koridordan sesler geldiğini duydum,sınıftan hızlıca çıktım ve Sinan Hocayı gördüm.

Gülümseyerek sınıfa girip yerime oturdum,defterlerimi kitaplarımı çıkardım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Gülümseyerek sınıfa girip yerime oturdum,defterlerimi kitaplarımı çıkardım. Diğer arkadaşlarımda yavaş yavaş sınıfa girip yerlerine oturdular,az sonra Sinan Hocada sınıfa girdi ve ders başladı.
Ders bittiğinde Esin Sinan Hoca birşey sordu. Ne sorduğunu duymadım,sonra Sinan Hoca haydin çıkın dedi
bende,nereye hocam dedim.
Sinan Hocada,arabayla hepinizi eve götüreceğim dedi.
Öyle dediğinde şaşırmıştım
Bende,hocam hiç gerek yok benim evim yakın yürüyerek gidebilirim dedim
Sinan Hocada,şimdi hepsini evine götüreceğim seni götürmezsem olmaz dedi. Lafı uzatmadan tamam Hocam deyip önünden yürüdüm. Evime getirdi,eve girdiğimde önce annem karşıma çıktı anneme,eve Sinan Hocanın getirdiğini söyledim annemde,tamam diyerek geçiştirdi. Sonrada annemle beraber anneanneme ziyarete gittik. O gün hava güzeldi kuzenimle birlikte dışarı çıktık,çıktığımızda Sinan Hocayı gördüm oda beni gördü beni gördüğünde durdu ve biraz konuştuk... Bir hafta sonra yine Cumartesi günü Sinan Hocayla ders yaptık,o günde eve Sinan Hoca bıraktı. Zeyneple ise yakında olan bir şehire yanlız
gittiler.

Üçündü bölümde görüşmek üzere😘😘😘

TEK TARAFLI AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin