3

62 8 1
                                    

/Lola/
Staiga atsidaro durys ir už durų buvo Niall'o mama...oppss
Greit Niall nulipa nuo manęs ir aš pasitvarkau savo drabužius.
-norėjau Niall pasakyt, kad išvažiuoju,-ji greit pasako ir uždaro duris, o aš visa raudona sėdžiu.
-dieve kokia gėda,-užsidengiu veidą.
-Nesijaudink ji ne tik tai yra mačiusi.
Aš pažiūriu į vaikiną poker face'u ir tada nusijuokiu.
-tai ką veikiam? Nes tu juk mane atsitempei čia?-paklausiu.
-na gal dabar pažiūrim filmą?
-na gerai, bet tu renki.
Vaikinas kiek suurzgęs, bet tada nusijuokęs nuėjo pasiimti savo kompiuterį. Tada išrenka kažkokį filmą ,kurio pavadinimo net nežinojau.
Pradedame žiūrėti. Ir ką iš to filmo supratau, kad ten kažkas kažkur įvyko ir filmas baigėsi. Viso filmo nesupratau , nes buvau susikoncentravusi ties vaikinu sėdinčiu šalia.
-ką dabar veikiam?-paklausiu.
Bet vaikinas nespėjo atsakyti, nes kažkas atidarė duris ir aš iškart pasislinkau toliau nuo vaikino.
-eii Niall gali paskolint savo prez..-Noah nebaigia, kai pamato mane,-ai nesvarbu.
-ar visi pas tave nesibarškina? Jai būtum su mergina intymioje situacijoje?-paklausiu.
-na tai ne kartą yra užtikę,-nusijuokia vaikinas.
Išsižioju ir po kelių sekundžių suspaudžiu lūpas.
-aš manau jau eisiu,-atsistojus pasitvarkau savo drabužius.
-kodėl tu nenori dar pabūti?
-aš tiesiog noriu pabūti viena namie,-pasakau ir nulipu žemyn. Girdžiu kaip vaikinas eina iš paskos.
-palauk ,Lola!
-rasiu pati duris,-pasakau ir jau padedu autis batus.
-galiu bent tave parvežti?
-gerai,-nusileidžiu ,atsitiesus.
Jis greit apsiauna savo batus ir išeiname į lauką.

  *Namuose*
Jau geras dvi valandas guliu lovoje ir mastau vėl apie tėvus. Atrodo lyg skausmas niekada nesibaigs. Kai jau manau, kad viskas gerai vėl prisiminu tą naktį , kai paskambino gydytojai ir pasakė apie nelaimę.
Girdžiu, kad tetą gamina valgyti ir kartas nuo karto nusikeikia, kai padaro kažką ne taip ar susižeidžia. Ar kaip dėdė žiūri kokias nors sporto varžybas ir sušaukia ar suploja kai jo mylima komanda pelno tašką.
Cand visą dieną nemačiau, nes ji buvo su Noah ,nors Noah mačiau namie tai gal ir ji buvo. Na nežinau. Kažkodėl mane labai domina Noah. Jis toks paslaptingas ir atrodo bauginančiai ir lyg jį saugotų daugybė sienų, nes bijo likt įskaudintas. O Niall kaip tik atvirkščiai. Jis mielas, bendraujantis labai linksmas ir atsipalaidavęs ,jam nerūpi kitų nuomonė ir gyvena šia diena. Jame tai man labiausiai patinka.

Greit nusivaliusi kelias ašaras pasiimu kompiuterį ir įsijungiu "Facebook". Pamatau kelis pranešimus nuo senų draugų ir kelis kvietimus draugauti ,tarp kurių buvo ir Niall Horan. Iškart priėmiau ir dar kiek pabuvau prie facebook'o. Kai atsibodo įsijungiau serialą "Teen wolf" ir taip nepastebėdama užmiegu.

Jaučiu kaip kažkas mane krato.
-jau pagamino valgyt,- pasako pusseserė ir išeina iš kambario. Keista ,kad net nepastebėjau kaip bežiurėdama prisnudau. Išlipu iš lovos ir pasirąžau. Nulipu laiptais į apačią ir prisėdu prie stalo. Retkarčiais išgirstu ką kalba teta su dedę ,bet per daug buvau susikaupusi į maisto gnaibimą ir spoksojimą į nieką. Kažkiek pavalgau ir nieko nesakydama nueinu į savo kambarį.

Prie stalo teta dar bandė užmegzti pokalbį ,bet kai suprato ,kad tai beviltiška tiesiog pasidavė. Ir gerai nes neturėjau nei noro nei jėgų kalbėt. Išvis nesuprantu kas vyko su Niall ir kaip man su juo geriau. Su juo pamirštu netektį ir atrodo kai būnu su juo ,kad niekas neįvyko. Ir man patinka jaustis kaip seniau. Kai buvau pasiutusi ,neatsakinga ir laiminga dukra ,sesuo. O dabar prisiminus tiesiog ašaros veržiasi. Taip vėl verkdama užmiegu.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 30, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Never give up Where stories live. Discover now