Untitled Part 6

426 12 0
                                    

  Reggel arra ébredtem , hogy Suga átölel. Olyan meleg érzés fogott el.De rá néztem az órára fél nyolc volt..Basza meg el aludtam..a fiúk biztos éhesek.Amint ki leptem a szobám ajtaján valami édes illat ütötte meg orromat ami a konyhából jött..Be lépve a konyhába Jinnel találtam szembe magam aki éppen vegán palacsintát készített.

 -Jó reggelt!-mondta mosolyogva

 -Neked is Jin.-mondtam kicsit fáradtan majd a tarkómat vakargatva le ültem az egyik székre. 

 -Hogy aludtál?

 -Hát...-kezdtem volna bele de nem bele szólt a mondatomba?! 

-Volt valami Sugaval biztos ugye?-nézett rám egy pervez mosoly kíséretével.

 -Nem de hogy is..-forgattam meg szemeimet.

 Majd még egy kicsit beszeltünk de végül mindenki fel ébredt a finom illatnak hála.Szemeimmel el kezdtem Yoongit keresni a kónyhaba de nem találtam..gondolom akkor még alszik.

 -Sracok!Yoongi meg alszik?

 -Szerinted ha nincs itt akkor hol máshol lenne?!-válaszolta Lily fáradt hangon.

 -Jó csak érdekelt..akkor szerintem fel keltem.  

-Ne , hogy meg tedd ki fog nyirní vagy rosszabb !!-Ki álltót  fel V.

 -Nem bántana..-mondtam majd ki sétáltam a konyhából .

 Be mentem a szobába ahol az én kis biászom még aludt.Istenem olyan édesen alszik nincs szívem fel kelteni..Na de várjunk..Nincs is szívem.Oda hajoltam hozzá és el kezdtem cirógatni az arcát amit egy durcis dörmögéssel jutalmazott.Majd ki nyitotta szemét és épp le akarta volna ordítani  azt aki fel keltette de aztán meg látta , hogy én vagyok.

 -Jól aludtál?-kérdeztem egy nagy mosollyal az arcomon. 

 -Jobb lett volna ha még aludhatnék viszont annak örülök , hogy te ébresztettél és nem valamelyik hülye gyerek.- Majd bele túrt  a hajába és ki mászott  az ágyból majd az ajtó fele vette volna az irányt.Viszont észre vette , hogy én meg mindig az agyon ülök és nézzek ki magamból.

 -Na mi van te nem jössz reggelizni?-Nem vagyok éhes.. 

 -Na ne legyél tunya gyere már enni és ez parancs.- mondta majd le rángatott az ágyról egészen a konyháig . Ahol a fiuk meg ettek.

 -Jó reggelt Csipkerózsika hogy aludtál?! - kérdezte nevetve Hopi.

 -Nem látod rajta hogy nyúzott mert korán kelt?- kuncogott V 

 -Hagyjátok már. - Szolt a srácokra Jin.-nem kérsz palacsintát? Se szó se beszed egy nagy darab palacsintát ki szedett a tálból és meg kente Nutellaval és el kezdte falatozgatni .

 -Na ízlik?!-kérdezte Jimin mivel ő tudta , hogy a palacsinta vegán viszont Suga nem.-

Hat...finom meg minden de ...nem oly..EZ VEGAN PALACSINTA?!- hörgött fel mikor eszbe kapott majd ami meg maradt a tányérán ki dobta. -Köszönöm a reggelit de inkább el megyek  a boltba veszek magamnak valamit.

 -Had menjek én is veled!!-néztem  boci szemekkel a komás srácra .

 -Jól van gyere de ne legyél túl közel hozzam meg rá jönnek hogy velem vagy..- 

Amint ezt ki mondta a mosolyt le varázsolta a számról ..

 -Csak vicceltem -lökte meg a vállam-Meg valaki esetleg nem csatlakozik?

 -De de mi is mennek - Mondta Tae és Lily .

 -És mi is . -Mondta J-hope és Jimin

 -Jól van-rázta már a fejét ..-Esetleg  meg valaki?!Senki?!Remek. Akkor készüljünk.

Álomحيث تعيش القصص. اكتشف الآن