Sevdiğin adam veya bir başkası , belki tek gecelik biri , yüzünü görmediğin , tenine ilk defa dokunduğun hiç tanımadığın bir . buna neden ihtiyaç duyuyorduk ? Mecburmuş gibi neden hissediyorduk , yada yapmak zorundaydık sanki . Evrenin doğa'nın kısacası var oluşumuzun en başlıca sebebi buydu sexs .
Adım dolunay , 16 yaşında genç ve çoğu şeyin farkında bile değilken lise aşkım olan batuhan ile tanışmıştım . Masumane bir sevgi vardı aramızda , kimsenin erişemeyeceği kadar özeldi . Okadar güzeldiki sanki imkansızı oynuyorduk . Daha sonra içimdeki duygular yogunlaşmaya başlıyordu , yaşımın ilerlemeside bu olayı istemsizce tetikliyordu , sanki elini tutmak beni tatmin etmiyor gibiydi . Zaman ilerledikçe batuhan benim vazgeçilmezim oluyordu , anlam veremediğim yoğun duygu karmaşası içindeyken . Batuhan , efe , melis ile beraber bar'a gitmiştik . Hayat orada başka geliyordu , kuşlar uçuyor , güneş doğuyor gibi geliyordu . Oysaki bir okadar karanlık ve boşluk vardı , bunu neden seviyorduk . Batuhan' in ikazlarına rağmen o son bardağı içip bulunduğumuz masaya sert bir şekilde bıraktım , diger elimi batuhan'ın kalbine getirdim . Kafam masaya gömülmüş birşekildeydi , bilincim anlık geliyordu .
Batuhan bir yandan dolunay dolunay diye yüzüme vuruyordu . Kollarımdan tutup kendine çekti , yere basmamı sağladıktan sonra gözlerim batu ile buluştu batu ile ufak bir öpüşmenin ardından belimi sararak arabaya yöneldi . Kapıyı acıp içeriye yerleştim , batu da bindikten sonra elini tuttum . Birkaç dakika öyle kaldıktan sonra arabayı çalıştırdı . Batu'nun evine gelmiştik , kapımı açıp gülerek ellerimden tuttu ufak bi tebessüm yapıp sarıldım . Arabanın kapısını kapattı ve belime yerleştirdiği eliyle ilerledik .
Evleri muntazam şekilde güzel duruyordu . Beni bırakmasını söyledim ve içeride gezinmeye başladım . Midem okadar bulanıyorduki batu diye inledim mutfaktan cıkıp yanıma gelene kadar yere düşüp kusmuştum . Batu kaldırıp lavaboya götürdü üstümü yıkamaya calışsamda cıkmıyordu . Batuhana dönüp
- ellerimle ima yaparak kıyafet getirmesini söyledim
Olur manasında kafasını salladı ve kapıya yöneldi .
ilk defa bukadar çok içmiştim o yüzden dengemi saglayamıyordum . Batuhan düz siyah bir t-shırt getirmişti , bütün cabalamalarıma ragmen üstümdekileri cıkaramıyordum , bir yandan başım dönüyor , bir yandan midem bulanıyordu . Batuhan üstümdekileri çıkartmaya çalışıyordu . Pantolonumu indirip duşa girmemi sagladı kafama su tuttuktan sonra , biraz kendime gelmiştim . Yavaşca ayağa kaldırdı . Eline aldığı havluyla üzerimi sardı . Bir anda dudaklarımı emilirken buldum , batuhan hiç olmadığı kadar sert ve can alıcı şekide dudaklarıma yapışmıştı , havlu bedenimde kayıp gitmişti . Batuhanın t-shirtin bir cırpıda cıkartım , bacaklarımdan tutup kaldırdı bedenimi bedenine sert birşekilde bastırıyordu . Odasının kapısına yöneldi şehvetli bir şekilde yiyişirken yataga yatırdı , yavaşca üstüme geldi kemirnden tutup acmasına yardımcı oldum , şeyime dogru ilerledikçe kendimden geçiyordum , iç camaşırımı yanlarından tutup bacaklarımdan cıkarıp aşşagı attı . Daha sonra pantolonun cıkardı baksırından elimi soktum ve biraz avuçladıktan sonra sertleştigini hissedebiliyordum . Ters cevirip üstüne oturttu ve bedenimde ellerini gezdirirken bir yanda göğsümü emiyordu baksırın üstünde gel git yapıyordum . Erkekliği kalkıyordu ve ben iyice kendimi ona bastırarak gel gite devam ediyordum . Dudaklarıma yapışıp baksırını indirdi beni altına aldı ve yavaşca içime girmeye başlıyordu canım çok acıyordu her yaklaşmasında kendimdem geçiyordum bacagım pergel gibi açılıyordu , canım yanıyor ama buna dur diyemiyordum . Uzaklaşmaya calıştıkcada kendine çekiyordu birazdaha girdi ve ahhhh batuu diye inlemelerim artıyordu dudaklarımı emip çarşafı sıkmakdan kemdimden geçtim , batuhan dahada hızlanıyordu aaahhh dedikce yüzünde hafif bir sırıtma oluyordu içimdeki şeyi hissede biliyordum . O sert kalın ve bir okadarda şehfetliydi . Yatağın ucuna oturup , belimden tutup kendine cekti kucağına kaldırıp . Penisine yerleştirdi , üstünde zıplattırıyordu ve canım çok yanıyordu . Dudağıma yapıştım ve emiyordum daha çok etkileniyor olsaki kalcama bir şapp sesi kendine bastıryor ve beni iyice beceriyordu . Yataga bırakıp yanıma geldi ve dudağıma hafif bir öpücük kondurdu. Yüzüme gülerken sarılarak uyumuşuz .