1hafta sonra... Bruce'u yaklaşık 1 hafta önce Superman Justice L. görevine çağırmıştı.Biz ise evde öfleyerek oturuyorduk.Alfred ise izin almıştı.Jason gazoz şişesini kafaya dikti ve şişeyi antika gibi görünen tahta masaya koydu.Birden aklıma çok yaratıcı olmayan ama eğlenceli bir fikir verdi ayağa kalktım ve olabildiğince gülümsedim."Şişe çevirmece oynasak mı?!Eğlenceli olabilir."Jason ve Damian çok çağresizdi ve başlarını salladılar.Tim zaten benim fikirlerimi sevdiği için bunu onayladı.Bahçedeki çimenlere oturduk ve somurtan ikiliye baktım."Jason çevirmeye ne dersin?"dedim.Jason isteksizce çevirdi.Damin Jason'a soruyordu,Damian korkunç bir kahkaha attı ve sorusuna başladı; "Doğruluk mu Cesaret mi Todd?"dedi Damian sırıtarak.Jason cesaret dediği anda ön kapıdan Bruce normal kimliği ile girdi.Bize gülerek bakıyordu.Birkaç bandajı vardı bir banka oturdu ve telefonu ile ilgilenmeye başladı.Damian Bruce baktı ve pis pis sırıttı "Babamın yanına git ve onu çok sevdiğini söyleyerek sarıl ama içten!"dedi.Jason hafifçe deri ceketinin altından silehı gösterince ona engel oldum Tim araya girdi ve "Jason o kadar zor olamaz yapıp kurtul.Alt üstü 2 kelime ve bir sarılış endişe etme." Jason'a moral verdi,bunun üzerine Jason öfleyerek kalktı ve Bankın yanındaki Bruce'un yanına gitti.
"Görev nasıldı?" Bruce şaşırmış baktı ve "Benimle fazla konuşmazdın."dedi başını telefondan kaldırmadan."Sİ***!!"deyip sarıldı Jason."Seni seviyorum (fısıltı ile oyunun içe olmayanıda söyledi sadece ben duydum.)Baba..."deyip yanımıza geldi.
Gerçekten Bruce'a baba demişti.Her ney-Lanet olsun!Damian bana soruyor."Doğruluk ve ya cesaret Grayson?Yada vazgeçtim.Bana sor!"Çok iddalıydı sordum ve "Doğruluk" dedi.Benim için son fırsattı sormalıydım."Benim hakkımda ne düşünüyorsun?"dedim.Çok çaresiz ve şirin duruyordu."Grayson...Abimsin,seni severim,Şahsen de ölseydin kendimi öldürmekten çekinmezdim.Sen benim için abiden--(gözünden yaş akmaya başladı)abiden fazlasısın sen Grayson aslında benim ayakta durmamı sağlayan 4 kişiden en önemlisi olanısın."dedi ve koşarak odasına gitti.Tim"Bu sefer batırdın Dick"dedi.Aslında haklıydı,gerçekten batırdım.İzin alıp koşarak Damian'nın odasına girdim.Kapıyı hayvan gibi çalmadan girdim.Damian oturmuş camdan bakıyordu."Şey...Kırdıysam kusura bakma Damian."dedim.Cevap gelmeyince tekrarladım"Damian?"Damian zıplayarak bana döndü."Aklım çıktı..."deyip bana döndü.Damian'nın yanına oturdum."Özür dilerim Damian seni biraz kırdım galiba."Damian gülümsedi."Sorun değil Grayson."dedi.Yanlız kalmak istediği herhalinden belliydi.Odasından çıktım bahçeye yeniden indiğimde oyuna Bruce'da katılmıştı.Yerime yani Tam Jason'nın karşına çimenliğe geri oturdum."Oyuna katılmışsın."dedim.Bruce iyimser yaklaştı."Oğullarımla vakit geçiremez miyim?"Jason öksürdü ve konuştu."Yani oğullarınla."Bruce'un yüzü düştü ve şişeyi çevirdi.Derken...BatSinyal yandı.Hepimiz öfleyerek kalktık.Damian Batcave'e inmişti bile.Robin olarak hazırdı.Bizde hazırlanıp çıktık.Gordon'nın yanına gittik.RadHood'u görünce sinirlendi."Onun burda ne işi var Batman?"Bruce fısıldadı."2.Robin."Gordon anlayışlı davranarak bize Deathstroke'u gördüğünü söyledi.Biz şaşırarak birbirimize baktık.Sonrasında son görüldüğü noktaya gittik.Bruce,Jason ve Tim ayrılmıştı.Damian ile ben ayrılmıştık.Ara sokakta giderken çok sessiz ve dalgındı."Dalgın olma."dedim.Sadece başını salladı ve bir sisin içine girdik.Kayıp olmamak için birbirimize yakın duruyorduk.İleride sanki birini görür gibi olmuştum ki görmüştüm...
DeathStroke!!!!Çatıdan Damian'a Sniper ile ateş etmeye hazırlanıyordu.Tetiğe bastığında Damian hala dalgındı."DAMİAN!!"diye bağırarak onu ittim.Yere yapıştı ve vuruluşumu an ve an izledi.Tek bir kurşunla kendimi kaybettim.Gençler kusura bakmayın geçen yani 4.bölüm biliyorum berbattı.Matematik sınavı falan vardı anca o kadar yazabildim.Ve bu bölümde size önceki bölüme kıyasla daha erken ulaştırabilmek ve özür amaçlı kısa yaptım❤❤❤Ama 6. Bölüm çok Sarıcak merak etmeyin.Fikirlerinizi yazarsanız severek bunları hikayeye eklerim ve lütfen okuyan arkadaşlarımız o minik tatlı yıldız işaretine basabilir mi??
İyi geceler!!!
Sabah okuyanlara günaydın 😂😂