Capitolul 3

30 2 1
                                    

Șoferul lui Seju se uită la mine prin oglinda retrovizoare, în timp ce bagă în viteză și ne întreabă încotro dorim să mergem, dar Seju nu-l bagă în seamă și mă împinge pe spate, pe banchetă. Noroc că aveam geamuri fumurii.

Șoferul continuă să se uite la noi, dar Seju îi face semn să fie atent la drum, iar el se strâmbă, oprind la semafor.

—Aia era Ju Sungji?întreabă Seju, ridicându-se de pe mine.

Mă fixează cu privirea, ridicându-mi bărbia cu degetul arătător.

—Da, e tot ce îi zic, dându-i mâna la o parte.

Parcă toată lumea îi căzuse în cap, atunci când îi dădusem răspunsul și pur și simplu mă abțineam să nu râd. Era geloasă. Evident că era geloasă. Mereu se supăra, când în preajma mea era o fată, orice fel de fată. Nu conta că avea 15, ori 50 de ani, de fiecare dată când intram în contact cu ea (nu conta că mă întreba,spre exemplu, cât este ceasul, sau încotro e nu știu ce stradă), se supăra. Mi se pare oarecum drăguț din partea ei. Adică, pe bune, gelozia e un semn că ții la o persoană, până la urmă, nu?

Îi iau fața în palme și încep să zâmbesc și o trag spre mine, sărutând-o.

—M-a întrebat dacă vreau să merg la terenul ăla de football. Știi tu, obiceiul ăla cretin. Nu am făcut nimic, iubito, încerc s-o liniștesc, iar ea începe să rânjească, roșindu-se.

Încep să râd, ridicându-mă în capul oaselor și uitându-mă la șofer prin oglinda retrovizoare.

—Știi unde stau, da?întreb, iar el dă afirmativ din cap. Okay, atunci du-ne acolo. Lași mașina și poți pleca.

Strâmbă din nas atunci când îi spun să lase mașina, și apasă pe accelerație atunci când semaforul se schimbă în verde.

***

La 18 ani, venise la mine în cameră și mă întrebase dacă am vreun plan pentru ziua aia.

I-am zis că nu, iar el îmi spusese să mă pregătesc, pentru că mă scotea în oraș.Voia să-mi spună ceva. Ceva ce nu mi-ar putea spune acasă.

Așa că i-am zis să iasă din cameră și m-am îmbrăcat cu primele haine care mi-au fost la îndemână.

—O să îți spun direct, începe el.

Ia o gură din whisky-ul pe care și l-a comandat.

—Vreau să lucrezi pentru mine.

Mă înec, uitându-mă la el. Credeam că glumește.

-l—Vorbesc serios, îmi citește el gândurile. Am întrebat-o și pe Baek Seju, colega ta de liceu, cu care am observat că petreci mult timp. A acceptat. Și având în vedere că ești fiul meu, vreau să îți las ție firma, în caz că eu pățesc ceva. Așa că, vreau mai întâi să te obișnuiești cu munca de birou.

—Ai întrebat-o pe Seju?!Tată, ce mama dracului?! tresar, lăsând brusc paharul de vodka.

Simțeam sângele cum îmi pulsa în vene.

—De ce?!continui, fixându-l cu privirea.

Încercam să mă calmez.

—Știu că vă înțelegeți.

Dacă ai știi tu...

—M-am gândit că dacă ea e aici, o să vii și tu. O să fii co-director.

—Și ea?

—Secretară.

Secretară?!Ce mama dracului e în capul lui?!

Ce a spus vulpea?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum