Brīdī skūpstijušies kāds izslēdza gaismu vanasistbā.
Es / Jimin - slēdz atpakaļ!
Piekļāvušies viens otram mazajā telpā.
Pēc brīža ieslēdzās atpakaļ gaisma. Abi līdām no vannasistabas. Atvērusi durvis sajūtu smagu sitienu pa galvu. Tumsa, divas spēcīgas rokas, izmisīgi saucieni, troksnis.Jimim skata punkts...
Kāds iesita viņai pa galvu. Iekrita manās rokās. Man priekšā nostājas pazīstams stāvs.
Es - Hobi tu tās visu laiku biji?
Hobi : tādu kā viņa gribētu daudzi vampīri... Un viņa būs mana Jimin.
Sāku smieties.
Es - viņa tevi? Tu smejies? Viņa tevi uzkata kā brāli.
Hobi - es jūs abus izšķiršu. Viņa man gribot negribot mīlēs sīkais.
Es - netuvojies viņai.
Brīdināju.
Hobi - Un tad varēšu noskatīties kā jūs abi mocaties.
Viņš smējas ar savu nu jau šķebinošajiem smiekliem. Kas ļoti deva man pa nerviem.
Es - tu biji tāds jau no paša sākuma.
Hobi - jo redzēju kā viņa skatās uz tevi. Viņas acīs bija slēpta dzirkstele.
Es - tad kāpēc tu gribi lai viņai sāp?
Viņš pienāca lielā ātrumā pie manis.
Hobi - gribi zināt kāpēc?.... Viņa pirms pārs gadiem bija tāda, kādu tu nēsi redzējis. Skarba,rupja ,stipra un ļoti skaista un šobrīd es skaistāka. Es viņu meklēju gadiem lai viņa tik kļūtu mana. Es pat piebiedrojos pie jums lai tik ātrāk un tuvāk būtu viņai klāt, bet tad tu uzradies ar savu šarmu un viņa mainījās tik ļoti kā mani neatpazina.
Es - nav mana vaina
Iespļāvu viņam sejā. Viņš saķēra manu kaklu ar rokām un saka žņaugt.
- Hobi!!!
Izdzirdēju balsi kas manām ausīm kurā bija kā mūzika.
Hobi - Sveika!
Viņš smaidīja ar savu pretīgo smaidu. Nenoņemot savu roku no mana kakla.
Kasandra - Gribi zināt kādēļ tā darīju!
Viņa piecēlusies no gultas mēģinot noturēt līdzsvaru nāca uz mūsu pusi. Hobi atlaida manu kaklu pa visam un centās aizlikt viņas matus. Viņa viņu roku nosita prom.
Kasandra - nepieskaries!
....
Nositu viņa roku.
Es - tad kad Britānija. Bija mana draudzene. Tu viņai patiki. Bet viņa redzot ka tu izturies pret mani. Sadusmojās un piedraudēja ja es nepamestu tevi un pārējos. Viņa zinot manu lielāko pagātni to izklāstītu un zaudētu visu. Tiktu vajāta dēļ viņas. Tāpēc es bēgu ar ģimeni prom no jums uz visiem laikiem.
Hobi - es nezināju...
Viņam asaras nolija. Un grasījās atpskaut. Taču kaut kas ap mani izveidojās un viņš tika aizmest pret tuvāko sienu.
Es - lūdzu nenāciet!
Asarās teicu ar rokām žestējot lai nenāk.
Es - Jimin. Apraugi Sāru es tevi lūdzu viņai draud briesmas. Esi pie viņas. Brauciet uz Losandželosu un tur mani uzmeklējiet pie Eduarda.
Es izlidoju ar kaut kādu enerģijas lauku ap sevi un pametu viņus ielidojot caur logu. Atstājot tikai nekārtību. Redzēju to ka Jimin skrēja ar Hobi ārā.
ESTÁS LEYENDO
Kritušais Eņģelis [Jimin ] (Labošanā)
VampirosŠis stāsts ir par kādu meiteni kura ir zaudējusi ģimeni, savu tuvāko cilvēku brāli, bet kādu dienu viņa uzzinās kā viņas brālis ir dzīvs. Viņa dzīvo pie savas mammas brāļa un viņas vienīgās mājas Inēsumnda un Kristjans, Florensa, Taehyung, tā ir viņ...