〰6.Bölüm〰Uçurum

38 6 0
                                    

Ne dersiniz yeni bölüme hazırmısınız ben hazırım harika bir bölüm geliyor.Vote ve yorum yapmayı unutmayın.Sizi seviyorum.
İyi okumalar.

Asel;

"Ben demedim mi?"
"Neyi dedin be atma!" dedim seline.Şuan Selin'le su'nun çantası için kavga ediyorduk.Suda bir çanta var obovvv! Yok böyle bir çanta,özel tasarım ve sadece bir tane var.Su bu hayatta bir kere bile vermedi bize.Ne olduysa artık izin vereceği tuttu,tuttu da selin hanımında benimle aynı anda isteyeceği tuttu.

"Bırak şu çantayı selin!"
"Sen bırak asıl yaa!!Hem ben sana demiştim."
"Atma selin! Sen bana öyle birşey demedin .Hem şimdi ben takiyim,sende bidahakine takarsın."
"Olmaz!!!"
"Ayy susun beee!"su atladı söze.
" Sizimi dinliyicem ben.Kura çekin."
Selinle ben aynı anda birbirimize bakıp
"Kabul" dedik.

"Tamam vermedim yazı mı turamı?" diye soran suya "yazı" diye atladım.
"Güzel isabet bende tura" dedi selin.Su ikimizede baktıktan sonra elindeki parayı sallayıp,yere attı.Hepimiz aynı heyecanla paranın durmasını bekledik.Para durduğunda ise Selin cırladı.
"Yess beee ooğğhhh hahahahah" diye anırmaya başladı."Sussana kızım !"diye trip atıp,kendi çantamı taktım.

Evden çıkınca benim arabama ilerledikçe.Yol boyunca hiç susmamış.'ayy bu günleridemi görücektim'
Yok işte'havaya bak be'gibi laflar söyleyip beni deli etmişti.Okulun önüne geldiğimizde ise arabadan inip bir havayla çantasını taktı.Bende bir la havle çekip indim arabadan.
"Ayy birileride bu aralar çok şanssız" işte bu bardağı taşıran son damlaydı.Hızlı adımlarla Selinin yanına gidip saçından çektim.

"Bana bak selin eğer tek bir laf daha edersen,tüm makyaj malzemelerini dağıtırım" dedim sinirle.
"Ayyy delirdi bu bee bıraksana Saçımı" elini saçlarından çekip sınıfa doğru ilerledim.Şuan su ve selin arkadan pis pis gülüyorlardı.Ben girdikten 30 saniye sonra selinlerde girdi.Bana bir bakış atıp,havayla oturdu.Hayır şuan arkadaşım olmasan,varya,neyse.Takma Asel uğraşma Asel,diye kendimi yemeye başladım.

Ben sıramda kendimi yerken içeri Demirler girdi.Geçen gece yüzüne suratına bakamadım.Sonuç olarak çok yakındık ve ben çok utanmıştım.Herkes yerine geçince içeri matematikçi girdi.O ders anlatırken, ben ise hâlâ sinirli ve hırslı bir şekilde defterimi karalıyordum.
"Asel tatlım hadi tahtaya kalk!"
Murat hocanın sesini duyunca kafamı kaldırıp hocaya baktım."Benmi hocam?"dedim anlamazdan gelerek.
"Evet sen aselcim hadi kızım" diyince oflayarak tahtaya kalktım.Çok zor bir soru değildi. Bu yüzden fazla uzum sürmemişti işim.Elimdeki kalemi bırakıp hocaya döndüm."Bittiyse oturiyim ben hocam "dedim.

Hoca doğrumu yaptım diye kontrol ederken,Damla lafa atladı.
" Hocam boşuna beyninizi hiç yormayın,kesin yanlıştır".Ben bir an kahkaha atınca tüm gözler beni buldu.Artık nasıl güldüysem en arkadakiler,yani uyuyan tayfamız bile uyanmış aval aval bana bakıyorlardı.
Elimle onu gösterip;
"Bunu sen mi?söylüyorsun? Dedim.Oda kaşlarını çatıp
" Evet nooldu beğenemedin mi?"diyince
"Yooo sadece sende çözde görelim diyecektim " diyince yüzündeki sırıtış dondu.

Hoca
"Aferin asel zekana hayran kaldım.Bu arada damlacım sende bir kalk bakalım" diyince damla ama hocam gibi şeyler söylesede ,kalmak zorundaydı.Hocanın yazdığı soruya boş boş bakarken bende hocaya ciddimisiniz bakışı attım.Hoca resmen tahtaya '2x3x4x-6.√25x0"?'yazmıştı ne var lan bu soruda cevap sıfır işte ,haksızlık lan bu.
"Çöz hadi damlacığım"
Hoca damlaya bakarken damla ise salak salak şeyler sallayıp cevabı 27 bulmuştu.artık nasıl bulduysa.
"Bumuydu hocam" dedi sanki doğru yapmış gibi,sırıtarak.Sınıftaki herkes Damla'nın bu lafına gülerken Damla sınıfa dönüp
"Ne gülüyorsunuz lan !" diye çemkirmişti.
"Otur damla 0" diyince zaferle sırıttım.Damla bu sırıtışımı görünce"Fazla sevinme sen!"diyip yerine oturmuştu.

Zil çalınca ders beden olduğu için herkes aşağı daydı Bende bu sakinlikten yararlanıp, müzik dinlemeye başladım.Ne zaman şöyle slow bir şarkı dinlesem ağlardım zaten.Gözyaşlarım benden insiz akmaya başlayınca,kendimi tutamadım.O kadar dalmışımki sınıfa birinin girdiğini sonradan fark ettim.

"Bazen o kadar salak oluyorsun ki! İnanamassın.Nooldu ezik yine babanmı?Ayyy artık baban mııyoks-"
O cümlesini tamamlayamadan ben tokadı geçirmiştim ona."Eğer bir daha bu konuda birşey söylersen seni doğduğuna pişman ederim kızım!"diyip onu itip sınıftan koşarak çıktım.

Umarsızca koşuyordum.Hiç durmadan her adımımda daha çok hıçkırıklara boğuluyordum.Bu zamana kadar babamdan sevgi görmedim ben.Bu yüzden sırf annem için ayakta durmaya çalıştım.Denedim,zorladım kendimi. Ama yapmadım,ben buydum işte safın, salağın teki.O kadar koşmuşumki şuan bir uçurumun önündeydim.Küçük adımlarla uca kadar gittim.

Ne zaman böyle olsa koşardım,nereye gittiğimi bilmeden.Uçurumun ucuna geldiğimde ellerimi kaldırıp bağırdım ,tek ihtiyacım olan buydu benim."Ben hiç sevmedin.Tüm hayatımı alt üst ettin.Ben diğer kızlar gibi baba şefkati göremedim,senin yüzüne gülmeyi unuttum ben be!Keşke hiç doğmasaydım diyorum bazen hiç doğmasaydımda,böyle olmasaydım.Senden nefret ediyorum.Necdet Serez.Senden.Nefret. ediyorum"diye haykırdım gökyüzüne.

Kendimi öyle kaptırmışımki bian Ayağım kaydı,dengemi kaybettim.Tam düşecekken birisi tutmuştu beni. Ben bedenini serbest bırakınca arkamdaki kişide beni kolaylıkla uzaklaştırmıştı buradan.Şuan uçurumla aramda 5 metre kadar mesafe vardı.Beni tutanın kim olduğuna bakıcakken,arkamı döndüğümde kimseyi görememiştim.Ne yani şuan uzaylılar tarafındanmı kurtarıldım.Aman yarab.Ayy ne diyorum ben yaa saçmalama asel.Aklıma Su ve Selin gelince hemen telefonunu açtım.Kimse aramamıştı.Ne yani hiç mi merak etmediler beni,diye üzülsemde bişey demeden onları aradım.
"Alo sucuk,"
"Alo kuzumm,nerdesin sen yaa öldüm korkudan."
"Hee korkudan öldün ama aramak aklına gelmedi.Öylemi?"
"Saçmalama asel aradım hemde kaç defa telefonun çekmemiştir."
"Neyse önemli değil siz nasılsınız?"
"Bartın çıldırmış durumda kanka!"
"Off yaaa neyse ben gelince konuşuruz bir taksiye binip geliyorum ben."
"Tamam kızım dikkat et kendine" diyince telefonu kapattım.

Bartının neden bu kadar sinirlendiğinin farkındayım.Ama herşey biranda gelişti.Bilerek olmadı ki.İlk gelen taksiye binip evi tarif ettim.Yaklaşık yarım saat sonra bizim evin önündeydim.Ne kadarda koşmuşum ben yaa.Saatede bakmadım.Telefonu açıp saate bakınca 6 olduğunu fark ettim.Gözlerim faltaşı gibi açıldı.Çünkü ne ara bu kadar zaman geçti farkında değildim.Taksiciye parayı uzatıp aşağı indim.Kapının önüne gelince son kez nefes alıp verip,zile bastım.

Kapı sanki arkasında biri varmış gibi anında açılınca,açan kişiye baktım.Suydu,ben kapıyı açar açmaz Selin ve su üzerime atlamıştı.Dengemi zar zor sağladığımda,onlardan ayrılıp içeri girdim.Anlaşılan tek değilsin içeride Demirlerde vardı. Bora beni görünce hemen sarılmıştı.Daha tanışalı ne kadar oldu bilmiyorum ama şu kısacık zamanda Borayı çok sevdim ben yaa.

Borayla sarıldıktan sonra Mert'le de sarıldım.Mert ten ayrılınca bana gülümseyerek gelen Hilale sarıldım.Hilal benden ayrılınca demire baktım.Onun sarılma gibi bir eylemi olmayınca bende uzak durdum.Kızlara dönüp
"Bartın nerde?" diye sordum.
"Odasında" onlara teşekkür edip bartının odasına gittim.Kapıyı açtığımda bartın camdan dışarı bakıyordu. Arkadan usulca sarıldım,o ise hiçbir tepki vermedi.
"Özür dilerim lordum affet beni herşey hızlı gelişti." dedim.O ise hiçbirşey söylemedi.

"Yapma ama bartın yaa!"
"Neyi yapmıyayım lan!İnsan bir haber verir.Oluyordum lan meraktan.Başına birşey mi geldi diye kafayı sıyırdım burda ben.Ama ne ala!Asel hanım istediğini yapsın.Biz kimizki neden söylesinki bize dimi!" diyince gözümden bir damla yaş aktı.
"Ne oldu bitti farkında bile değildim. Sinirlenince nasıl olduğumu benden iyi biliyorsun.O an kafam dağılmıştı.Unuttum.Ben istermiyim sizi üzmek ha söyle istermiyim?" hıçkırıklarımın arasında sadece bunu söyleyebilmiştim.
"Ağlama,sadece sana zarar gelsin istemiyorum,özür dilerim ağlama ama hadi , kalbini kırmak istemedim ben." diyince
"İyiki varsın"diyip sımsıkı sarıldım.Bu hayattaki tek erkek olarak güvenebileceğim kişi bartındı.Ölümüm onun elinden olsada gıkım çıkmaz razı gelirdim.İyiki var belkide o olmasa ben şimdi böyle olamayacaktım.

Yihuu yeni bölüm geldi.Sizi seviyorum sizce bölüm basıldı???

Zorlu Sevdam(Kısa Süreli Ara Verildi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin