Vzbudila jsem se ani nevím v kolik. Koukla jsem na mobil a měla jsem tam zprávu od gynekologa.
G: Dobrý den slečno Grande. Bohužel dnes na to vyšetření nemůžete. Necháme to na zítra, ano?
F: Dobrý den, klidně nemám s tím problém. Děkuji, nashledanou.
G: Nashle.
Vylezla jsem z postele a nazula si bačkory.
Vyšla jsem z pokoje rovnou do kuchyně. Vzala jsem si cereálie s mlékem a šla se najíst. Nikde nikdo. Divný. No nic,dojedla jsem a nádobí dala do myčky.
Přešla jsem do pokoje a oblékla se.
Vzala jsem si košily s černou kravatkou a kostkovanou růžovou sukni.
,,Kurva!"slyšela jsem před dveřma mého pokoje. Otevřela jsem dveře a viděla Justina. Nějak si držel nos a tekla mu...KREV?! What?
,,Co ti je?"řekla jsem a běžela k němu. ,,To je prdel."řekl a začal se smát. A jo! On si tam dal jenom kečup a dělal jak ho to bolí. Strašně se mi smál.,,Měla jsem strach že se ti něco stalo! Až se ti něco fakt stane tak za mnou nelez!"vykřičela jsem se mu do obličeje a utekla do pokoje. Zamkla jsem se a šla na mobil.
Debil....
Justin
Vstal jsem a šel do kuchyně. Udělal jsem si tousty a colu.Když jsem to snědl všechno jsem uklidil a potom mě něco napadlo. Měl jsem tam kečup kterej vypadal vážně jako krev. Co takhle vystrašit mojí malou sestřičku?.
Dal jsem si kečup na nos a šel před její pokoj.
,,Kurva!"zakřičel jsem a z pokoje vyběhla vyděšená Feth. ,,Co ti je?"začala se mě vyptávat.,,To je prdel."řekl jsem a začal se smát. Ale jak vidím jí do smíchu nebylo.,,Měla jsem strach že se ti něco stalo! Až se ti fakt něco stane tak za mnou nelez!" vykřičela se mi do obličeje a pak utekla do jejího pokoje.
Divný. Že by mi fakt pomohla kdyby mi něco bylo?
Asi se jí půjdu omluvit....
Feth
Seděla jsem na posteli a koukala na insta. Viděla jsem že Sam přidala novou fotku.#Milujutuhleholku❤
Feth5825: Děkuji mnohokrát princezno💋❤
Sami34: Nemáš za co😘😘
Je to pěkná fotka, hned jsem si jí dala na tapetu.
Když jsem to měla tak mi někdo zaklepal na dveře.
,,Dále."řekla jsem a sedla si normálně.
Otevřeli se dveře a tam stál Justin s kyticí rudých růží.
,,Omlouvám se."řekl a podal mi kytku. Koukala jsem na něj nevěřícně, ale potom udělal to co jsem ani ve snu nečekala.
Spojil naše rty a já byla tak mimo že jsem se neodtáhla ani nespolupracovala. Jakmile jsem se vzpamatovala okamžitě jsem si uvědomila jakou dělám chybu. Rychle jsem se odtáhla a řekla:,,Promiň, jsem ráda že si se omluvil a děkuji za kytku."řekla jsem to tak abych v klidu změnila téma.,,Není zač."řekl a kytku mi dal do vázy na stolečku. ,,Mám dotaz."řekla jsem když tam dával kytku. ,,No? Ptej se."řekl odbitě a kouknul na mě.,,Kde je Pattie a Jeremy?"docela by mě to zajímalo.,, Na pracovní cestě. Odjeli nečekaně v noci. Volali mi a já to tady mám teď na starost." mykl ramenama.,,Oukej." jednoduchá odpověď, ale stačí. ,,Hmm...nekouknem na film?"zeptal se Justin. ,,Třeba."odbila jsem odpověď. ,,Tak pojď do obýváku."pobídl mě a odešel. Šla jsem hned za ním.
Sedli jsme si na gauč a Justin něco pustil.
,,Co si vybral?"zeptala jsem se když to začalo nabíhat. ,,Horor." nene. Já se z něho zbláznim. Se budu bát. Nesmim dát nic znát. ,,Oukej."
Koukala jsem ale bylo to strašidelný, samí bafačky a lekačky a zabíjení.
Ani jsem si to neuvědomila a tulila se k Justinovi. Ten si to jak je vidět užíval, ale já jsem se rychle odtáhla a koukala dál. "Koukala"
-------
Všichni víme jak "koukáme" na horor.😂😵😂Když jsem psala tak jsem tak trošku zapomněla na toho gynekologa tak jsem to trošku opravila a bude v další části.😊😂😳😘
Trochu divná část, ale doufám že se i tak líbí.😘
Jestli ano,tak zanech nějaký pěkný komentář nebo votes.👌
Děkuji.💞Kikinka2005❤
ČTEŠ
My Half Brother
FanfictionJe adoptována milující rodinou. Opuštěna přítelem, kterého milovala. Nevlastního bratra nemůže ani vidět. Je to pro ní největší děvkař světa. Má z něj respekt. ------- Je syn rodiny, která jí adoptovala. Nelíbí se mu, že si jí adoptovali. Nebere j...