Capitolul 2

290 19 0
                                    

-Te vreau! Mai mult decat crezi tu.

Cand am auzit aceste vorbe pur si simplu am inghetat. Nu ma mai puteam misca.Parca am paralizat, dar inca eram pe picioarele mele. Harry isi "zdrobeste" buzele de ale mele intr-un sarut pasional.Se retrage usor iar acum buzele lui faceau "cunostinta" cu gatul meu lasand in urma saruturi umede ca si in dormitor *trebe sa recunosc ca baiatu asta nu uita asa repede ce ii place unei femei* si simt cum incepe usor sa ma muste de gat apoi sa suga acel loc. Dar o facea cu asa pasional incat am intrat in vraja lui.

-Iti place.Nu-i asa baby?

A continuat cu saruturile si mainile lui au alunecat usor pe sub maieul meu pana cand a reusit sa il dea jos. Dupa ce privire a avut cand maieul a cazut pe jos, probabil nu se astepta sa am sanii atat de mari. A inceput sa ma sarute din nou pe gat si sa coboare tot mai jos pe sani. Mainile lui imi mangaiau spatele, dar numai in zona sutienului semn ca vroia sa mi-l dea jos. Dar dintr-o data, tot filmul s-a oprit.

-De ce te-ai oprit?

-Parca nu iti placea ce iti fac. spuse uitandu-se la mine al dracu de pervers. Stai fara griji, nu scapi asa de usor. Mai ales de mine.

-Asta ramane de vazut.

-Adica? Corpului tau oricum ii place de mine. Il simt cum imi raspunde atingerilor mele si simt cum vrea tot mai mult din ce am eu sa ii ofer.

-Dar ce esti tu? Ceva masinarie ca la ginecolog?

-Nu. Dar nu e rea ideea cu ginecologul.

-Si daca ai fi singurul ginecolog, nu as veni la tine.

-Da da, cum spui tu.

-Bine. Du-te la somn. Deja vorbesti numai prostii si nu vreau sa raman cu impresia ca esti chiar atat de prost.

-Ce ai zis?

-De la alcool nici nu mai auzi bine. Ti-am zis sa te duci sa dormi!

- Si tu ce o sa faci?

-De parca te intereseaza ce fac eu.

-Nu ma intereseaza. Dar esti la mine in casa daca nu cumva ai uitat si atata timp cat esti la mine acasa ar trebui sa ma intereseze ce faci. Deci? Tu unde o sa dormi?

-Cred ca am sa ma risc si am sa dorm pe canapea.

-Nu. Vin-o sa dorimi cu mine.

Ma uit la el cu o spranceana risicata si cu mainile incrucisate la piept.

-Nu o sa se intample nimic. Esti diferita de restul si crede-ma ca daca vroiam sa facem sex am avut ocazia asta.

Mda. Nu puteam sa neg ca am fi putut face sex din cauza momentului meu de placere. Dar ma mira faptul ca tocmai el a spus ca sunt diferita de restul. Dar in vine. Dau din cap afirmativ si urc sus cu el ca sa ne punem sa dormim. Ma asez pe marginea patului si eram gata sa ma pun in pat cand Harry imi da un tricou de-al lui sa ma imbrac cu el.

Am intrebat de baie si mi-a facut semn cu mana unde e asa ca am mers sa ma schimb. Intr-un fel sau altul, cu toate ca eu nu sunt o fata pudica, m-am simtit putin inconfortabil doar cu acea pereche de chiloti si lenjeria mea.

M-am dus inapoi in dormitor si m-am pus in pat dar in cealalta parte ca sa nu stau chiar asa aproape de el. M-am foit destul toata noaptea si la un moment dat ii simt mana lui cum ma inconjoara si ma trage, lipindu-ma de el. In secunda urmatoare am simtit o caldura puternica din partea lui si am si adormit.

De mult timp nu am mai dormit atat de bine si nu am mai avut de mult o persoana care sa aibe efectul asta asupra mea. Numai tata mai avea efectul asta asupra mea..

Life Is A GameUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum