A je to tady. Halloween. Jeden ze svátků ve kterém je celý hrad na nohou a musí poslouchat Hanji jak diriguje a buzeruje každého kolemjdoucího. Mě si jaksi ''přivlastnila'' a teď mě budi v 5 rano a nutí za ní lozit jak ocásek a dohlížet na přípravu.
Začínám ten svátek tak trochou nenávidět, ale ta párty to spraví. Právě šel kolem kapitán Levi. Hanji po něm skočila, objala ho a hned se začala vyptavat. Za co pujde? To bych taky rád věděl. ,,Nejdu tam. Proč bych měl? Já takový hovadiny neslavím.'' Řekl s kamennou tváří. ,,Ale vy tam musíte Heichou!'' Vlozil jsem se do řeči. ,,Když nepůjdete vy, nejdu ani já.'' Řeknu posmutněle. ,,Bez vás by tam nebyla sranda.'' Dodám šeptem. Otočím se na podpadku a jdu pomoct klukům s věšením disco-koule.
Když už je příprava oslavy hotová, odeberu se do sveho ''pokoje''. Boty skopnu na zem a lehnu si do postele.
Když tam nebude kapitán, co bych tam proboha dělal? Maximálně bych se zase popral s Jeanem a nebo po stopadesáté odmítl Mikasu, že sní nic mít nechci.,,Jakej to mám úžasnej život.'' Řeknu si pro sebe do prazna cely. Nevím jak se to stalo, ale já usnul. Spal jsem bezesným spánkem, dokud se mnou něco nezačlo třást. Lekl jsem se, rychlostí blesku se vymrštil do sedu a o něco se praštil do hlavy. ,,Au!'' To samé citoslovce zaskučel ten, kdo mě chtěl nejspíš vzbudit.
Začal jsem si mnout ránu na čele a trochu pootevřel oči abych zjistil že mím budičem je sám kapitán Levi.
,,H-Heichou... co tady děláte?'' Zeptám se. Mám trochu strach, co mi za tu ránu udělá.,,Jdu pro tebe ty retarde, jdeš na tu party, ne?'' Řekne trochu podrážděně a stejně jako já si mne čelo. Takže odplata za ranu nebude? ,,Kapitane, řekl jsem vám , že když tam nejdete vy, nejdu ani já!'' A tečka! . ,,Proč tam nechceš jít beze mě?'' Zeptá se s otrochu klidnějším hlasem. Do ******, to mu ještě nedošlo, že ho miluju?!
,,Ale já tam jdu.'' Řekne nezaujatě. ,,Vy tam jdete?!'' Skoro jsem to na něj zařval. Ups. ,,Neřvy mi do ucha!'' Zařve na oplatku on. ,,P-Promiň te.'' Omluvim se tichym tónem . ,,Za co pujdete?'' Jsem zvědavej! ,,Uvidíš, nech se překvapit.'' Ty vole, já mám asi halušky. On je dneska nějakej milej. To se mi nelíbí! Začínám z něho mít větší strach než když je nasranej.
,,Tak dělej, převleč se a běž. Chraň tě tvůj titan jak tam nepřijdeš.'' Varoval mě a odešel. Že by na tu párty šel kvůli mě? I když možné to je. Každý sice říká jaký je to sebestřední hovado, ale podle mě je to hodný a vstřícný člověk. I když ty jeho nálady...no raději se půjdu obléct.
Kostym už mám nachystaný. Hanji mi za tu asistenci a docela velkou výpomoc vyrobila kostým vlkodlaka.Oblékl jsem se a vyrazil na tu party, která se konala v jídelně. Dorazil jsem ke dveřím do jídelny a uviděl před nimi Hanji na stráži(dva dny před touto událostí všem oznámila, že pokud přijdou na party bez kostýmu, mají jednoduše utrum. Měla na sobě kostým čarodějnice