"Alarma"

8 1 0
                                    

Eu sunt Anne si am inca 5 prieteni nebuni: Jack, Charlie, Rose,  Sibill, Emma.
Eu am 18 ani si am un apartament al meu. Dintr.o data mai vin si ei pe la mine si vin atat de des incat pot spune ca , casa e si a lor.
M.am trezit intr.o dimineata ( la noi asta e cel mai putin ciudata ) asa:
Dormeam linistita si dintr.o data sunt udata cu apa.
Imi iau apa de pe ochi si vad o galeata albastra ( nu e a mea) langa patul meu si il vad pe Charlie cum fuge pe hol.
- Ce? CHARLIIIEEEEE!!!! TE OMOR!! STAI SA VEZI CE.TI DAU!!
Fug in continuare dupa el uda pana la talie iar cea mai neplăcută faza de cum ma trezise era ca eu dormeam pe o parte iar el s.a dus in spatele meu.
Eu am parul lung, pana la coate si o sa ma usuc greu din cauza idiotului!!!
Cand Charlie , asa cum e el mai slabut , a trecut printre toti aia ( "Dadeti.va") care mancau sau isi faceau micul de jun , eu trec ca vartejul de ma impiedic de piciorul lui Rose ma dezechilibrez pe Sibill si ma tin de Emma care a cazut odata cu mine. Charlie s.a dus in curte pe iarba si eu dupa el .
Cand il prind eram langa piscina . Au venit toti sa vada ce se intampla. S.au stricat de ras cand au vazut ca il bateam ca o tiganca si pe el cum statea in ciuci cu mainile pe cap( " nu gata , lasa.ma , lasa.ma! ")
-FMM!!
Ii dau un genunghi in piept si cat pe aci sa cada in piscina dar s.a prins de mana mea. Sa nu cumva sa ma traga si pe mine inauntru ca imi ajunge galeata aia. Mai trebuie sa usuc si salteaua din cauza lui!!
Stateam si ne uitam unul la altul ca doi prosti cand el ca marele prost spune:
-Sa nu cumva sa imi dai drumul .
- Sa nu cumva sa ma tragi inauntru.
- Toti se uitau la noi.
-Da.i bataie , Charlie!
- Rose , taci odata din gura aia!!
- Charlie se lasa dus si fix cand voiam sa ma eliberez din stransoare.
- prea tarziu-
Cad in piscina si in dimineata aia era innorat.
- Charlie!! Ce te.a apucat.
Si iara ii dau cateva palme.
- Staii!!!
Ma opresc si vreau sa aud ce are de zis ca poate e o veste buna de l.am vazut asa fericit.
- Mergem la mare astazi!!
- YEEE!! - spunem toti intr .un cor
A( Anne) - Da, bine ,dat fiind ca stam in America, ce Dumnezeu? Marea e la doi pasi...
C( Charlie) - Bine dar e iunie si azi e ultima zi de scoala...
A- Charlie! Scoala!!
- A, da hiiiiiii!!!!
R( Rose) -Ce facem?? .S( Sibill) - Ne dam bolnavi!
E( Emma) - Nu putem, e premierea!
A- Vaiiiiiiiiiiii!!! Aveti de gand sa dormiti sau sa ne grabim anul asta ,fratilor?
Ies din piscina si eu si Charlie si ma grabesc spre camera mea.
Urc in graba scarile pe care m.am impiedicat( scari tampite) si merg spre dulapul meu . iau cearceaful si salteaua si le arunc in cada. Fara saltea la pat camera mea arata de parca ar fi fost distrusa de monstrii , daca mai pui si dezordinea.
Iau niste haine la nimereala care se dovedesc a fi o pereche de pantaloni negri la care mi se vedeau gleznele și un tricou lila cu guler in V care avea în mijloc semnul păcii Intr o inima. Doar nu o sa ma mai usuc acum pe par! Mi l.am prins intr.un coc.
Cand cobor jos erau acolo cu totii. Emma spune:
-Hei, toata lumea! e abia si 45!
- Ohhhh!! - oftam toti usurati
E- Haideti! Vreau sa stiu ce premiu am luat.
S- Da ,si eu.
A- si eu.
R- si eu.
C- Premiul e doar o bucata de hartie..
J- Exact!
Alergam cu totii pana la curtea scolii dar pana la urma cam multi elevi erau acolo. Glumesc, adica 1!!! Si ala nu era elev!! Era profesor! Profesorul de mate! Fix ala care ne uraste! Dar suntem inocenti...
Asa de inocenti precum..
In clasa a 2- a Jack a umplut catedra si bancile cu inghetata apoi toti am chiulit de la ora. Am patit.o rau.
In a 4- a Charlie a dat podeaua cu clor de profesorul ne.a tinut acolo toata ora fara sa deschidem geamurile sau usa.
Si cum e alergic profu' la parfum Rose a umplut toata clasa cu parfum dulce de ti se facea rau si iara ne.a tinut acolo..asta era anul trecut in a 10-a

...acum vedeti ce inocenti eram?

Prf- Ce frumoasa aparitie in ultima zi de scoala. Usa se inchide la fix! Acum e fix! Valea!
Se trezeste Rose sa inrautateasca situatia:
- Nu puteti sa ne faceti una ca asta!
- Ba pot si am facut.o . - spuse el calm
A- Dar azi e premierea!
- Si?
- Siii??? Trebuie sa mergem!
- Poate orice elev sa va aduca diplomele.
- Domnule profesor deja am intarziat destul!! Lasati.ne sa intram!!!
Apoi am noroc sa vina doamna de desen .
-Ce faceti domnule? Trebuia sa veniti la clasa dumneavoastra.
- Imediat, Emilia...
A- Imediat? Doamna , profesorul nu ne lasa sa intram...
- Poftim? Cum sa faceti una ca asta?
- Eu sunt de serviciu azi iar usa se inchide la fix.
- Doamna diriginta a lor m.a trimis sa vad ce nu e bine si sa le deschid usa in caz ca.... - isi atintise ochii spre mine si isi face semm pe obraz , iar eu imi sterg mizeria de la piscina de pe obraz- .... Nu se deschide usa..

Ne lasa intr.un final sa intram.
Doamna McGuffin englezoaica are mereu parul prins intr.un coc , ochelari negri si tinute cu camasi.
Este mereu calma și înțelegătoare.  Mereu când mă simțeam foarte nasol(de exp in depresie) și începeam să fiu mult mai la distanță de ei , mă ducea intr o clasă liberă și vorbeam și ăsta datorita următoarei ei opțiuni de a vrea sa fie psiholog in tinerețe. Și nu făcea asta doar cu mine. Cu absolut toți elevii care aveau tot felul de probleme. Când nu veneau ei, pentru că toți au făcut pojar, ea era cea care stătea cu mine la cantina. Mai și cumpăra medicamente pentru ei și se ducea acasă la ei.

Și ea suferise mult in tinerețe.  Mi.a spus când eram intr.a noua, Intr o zi ploioasă in cantina , că și ea , la 15-16 ani, era abuzata de către tatăl ei , apoi tot el făcuse cancer și nu scăpase. Mama ei era o persoana rece  și nu prea ținea legătura cu ea.
Domnișoara McGuffin era o femeie foarte slăbuta și timida și vorbea foarte încet. Abia înțelegeai ce spunea.

--- Aveți mare noroc de data asta! Jur eu că este chiar ultima oară când va salvez așa!

--- Ne.ati spus așa și înainte de cele 10 dati când ne.ati salvat! - rase Charlie

Ea a luat o pe scări în timp ce noi ne.am dus spre clasa.

Deschidem in grabă ușa pregătiți pentru scuzele pregătite pe care urmam sa le spunem dar clasă era goală .

Îmi pun mâinile în cap și simt că nu puteam să am ghinion mai mare de atât.

E:- Hei, heiiii , poate e bine! Poate noi suntem cei care au ajuns înainte! - spuse încercând să calmeze situația.
A:- Ba nu , Emma- spun eu cu voce pierită - am ajuns prea tarziu noi

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 07, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

AnneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum