the first day

51 4 4
                                    

De zoemer gaat nog 3 minuten en dan zit ik in de klas waar ik zolang op heb gewacht, eindelijk zit zij bij mij in de klas. Ik weet nog de eerste dag op school dat ik haar voor het eerst ontmoete ik wist dat ik haar vaker wilde zien. En dat geluk had ik, ik had een speciale les muziek gekozen samen met de toen nog HAVO-VWO klas samen. En zij het meisje wat ik zo graag wilde zien zat ook in die klas. Even was ik de gelukkigste man op aarde. Iedere maandag en dinsdag probeerde ik steeds dichter bij te komen, steeds meer contact te maken. Maar helaas met 2 uur in de week redt je het niet.
Aan het einde van het jaar hoorde ik dat ze naar VWO zou gaan en bij mij in de klas komen. Ik kon een kreet van geluk nog net onderdrukken. Maar nu nog 2 minuten en de eerste les van het jaar start met haar het meisje waar ik van droomde.
Ik weet nog dat ze na de 6de week van school naar we glimlachte, de volgende dag vroegen mijn vrienden waarom ik de hele reis naar huis niet had gepraat. Uit vlugge reactie deed ik of ik ze niet hoorde.
Nog een minuut voor de les en ik ben bijna bij het lokaal waar zij zal staan.
Iedere stap word ik zenuwachtiger, ik voel mijn hartslag in mijn nek.
Nog een hoek om en ik ben bij haar.
Ik loop naar voren en draai om.
Ik zie een grote menigte drukke kinderen rennen uit enthousiasme maar dan zie ik haar. Lange blonde haren bij een prachtig meisje. Ik nam haar in me op, redelijk lang, slank, en  eem schitterend gezicht. Alleen 1 tegenvaller ze staat tussen 4 meiden in, dit word nog moeilijk.

The girl You've Waited ForWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu