2. ҚАРАЖАР

74 8 0
                                    


    Келесі күні олар жанұя боп табиғат аясына шықты. Əжелері түнде қатты ауырып, үйде қалатын болды. Ең қызығы, шығып жатқан жерлері Қаражар болды. Бұл туралы Бемай естігенде, қуанғаннан айғайлап жіберді. Ол тез арада дайындалып, машинаға бірінші боп отырып алды.

   Таңғы сағат тоғыз кезінде машина орнынан қозғалды. Жеткенше дейін Райл шыдамсызданып отырды. Бұны байқап отырған əкесі:

  – Қазір ертегінің көкесің көресін. Бар шындықты айқындап, біліп тыңдырамыз. Не болса да, кешке дейін уақытымыз бар. Ал Қаражар болса, кішкентай-ақ жер. Тіпті, жарты сағатта "диагноз" қоямыз, – деді көз қырын салып.

   Райл үндемей ашуланып отырды, түрінен-ақ "қазір көреміз" деп отырғаны белгілі боп тұр.

    Бара салысымен Элия мен Райл машинадан оқша атып шықты. Қаражар жотасының барлық жерін тінтуге кіріседі. Бірақ олар ешқандай үңгір таппайды. Тіпті, сол маңда жүрген қойшыдан да сұрап көреді. Ол да болмаған соң, Райл жотаны үш рет айналып шығады. Бəрібір ешқандай нәтиже шықпайды. Жотадан алыстау жерлерді де үмітпен аралап шықты. Нəтиже өзгеріссіз боп қала берді. Əбден шаршаған екі бала əке-шешелеріне қарай оралуға тура келді.

   Алыстан-ақ екеуінің бастары салбырап келе жатқаны көрініп тұр. Əкесінен жеңіліп қалғаны былай тұрсын, əжесі үшін қатты уайымдады, бір жағынан көңіл-күйі түстіп кетті.

  – Жарты сағаттық жұмыс екі сағатқа созылып кетті ғой, – деп əкелері шаршаған екі саяхатшыны қарсы алды. Аналары да уайымдап:

  – Келіңдер дастарханға, көп кешіктіңдер ғой, – деді. Райл не айтарын білмей, тек көкжиекке қарап тұр. Əкелері жақындап:

  – Жарайды, Райл, ұмыт енді, басынды қатырмай. Сен енді ер-жеттің, он беске келіп қалдың. Əжең болса, жетпістен асты, не айтпайды дейсің. Оны да түсіну керек, – деді баласын қолпаштап. Райл тек үнсіздікпен ғана жауап беріп отырды. Ішіндегі ғаламда төңкеріс болып жатқанға ұқсайды. Қиял əлеміндегі шаһарлар қирап жатқан болу керек. Бəрін қайтадан салу керек. Ойлағаны əжесі, ал ішкі дауыс болса "мүмкін емес, мүмкін емес...əжем алжыған жоқ. Одан көп нəрсе үйрендім. Оның ақылын тыңдап КТЛ-ге түстім... " деп тұрғанда "пенде болған соң қателесуі мүмкін, ондай да болады" деген ойлар да келе бастады.

ШОКО ƏЛЕММесто, где живут истории. Откройте их для себя