Ben kısa süre önce bir büyücü olduğumu öğrendim.Bundan garip ne olabilir? Her neyse , bunları bana Hagrid söyledi.Hagrid neredeyse dev bir adam ama çok iyi kalpli biri.Hogwats trenine bindim. Kısa süre sonra yanıma bir kız geldi.
-Neville denen çocuğun kurbağasını gördün mü? Kaybetmiş de.
-Hayır sanmıyorum.
-Sen Harry Potter olmalısın! Ben Hermione Granger.
-Memnun oldum.
-Hangi binaya seçilmek isterdin? Ben muhtemelen Ravenclaw,aslında Grifindorr da iyi ama neyse. Sanırım yaklaşıyoruz cüppeni giysen iyi olur.
Sonra gitti bu kız çok şeydi yani ne diyeceğimi bilemiyorum garip mi? Zeki mi? Kendini beğenmiş mi? Bunu düşünmeyi bıraktım ve cüppemi giymeye koyuldum. Kısa süre sonra Hogwarts a geldik. Trenden çıkınca Hagrid 'i gördüm bana el salladı ve gür bir sesle
-1.sınıflar bu taraftan,hadi Harry.
Hagrid'i takip ettim bir kayığa bindik ve Hogwarts 'ı gördüm. Dış görünüşü harikaydı kale gibiydi.Hogwarts a girdiğimizde bir kadın geldi.
-Merhaba çocuklar ben Profesör Mcgonnogal(muhtemelen yanlış yazdım)Bu okulun müdiresiyim ayrıca biçim değiştirme öğretmeniyim.
1. Sınıflar biraz sonra bu kapılardan geçeceksiniz ve Seçmen Şapkayla binanız seçilecek. Binaların adı:Godric Grifindoor,Helga Hufflepuff,Ravenclaw(adını unuttum) ve Salazar Slytherin.Profesör gitti ve yanıma o trende gördüğüm kız geldi.
-Muhtemelen Grifindoor a seçileceksin.
Bir sarışın cocuk geldi ve bana baktı.
-Sen Harry Potter olmalısın ben Malfoy, Draco Malfoy.
Yana bir kızıl saçlı çocuk güldü.
-Adım sana komik mi geldi? Kendine bak kızıl saçlar,aptal bakışlar bir weasley olmalısın.Her neyse Harry Potter bu Bulanıkla arkadaşlık etmek istemezsin değil mi? Yanlış kişilerle arkadaş olmak istemezsin. Ben sana yardımcı olabilirim.
Elini uzattı ama benim cevabım şuydu;
-Sanırım yanlış kişileri kendim seçebilirim sağol.
Çocuk bana nefretle baktı. O sırada Profesör Mcgonnogal geldi ve Draco'yu dürttü.
Ve kapılara doğru ilerledik...
Eminim beğenmişsinizdir bu benim ilk Harry Potter kitabım olacak eğer beğendiyseniz ve devam etmesini istiyorsanız yorumlara yazın ve isterseniz vote atın.Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter ve Alternatif Hayat [TAMAMLANDI]
FanfictionYa Harry potter slytherine seçilirse ve hermione ravenclaw a seçilirse birleşebilirmiydiler? göreceğiz...