☠️8☠️

233 10 1
                                    

Felkeltem. De sikeresen beleléptem egy törött üvegbe, na mindegy ez a legkisebb bajom. Odamentem Twiggy-hez és felkeltettem. Magam is meglepődtem, de nem izgulok annyira, ha vele beszélek.
-Hé-üvöltöttem a fülébe.
-Te meg ki a fas...Ja, a drogos csaj-mondta mutogatva rám.
-Kettőnk közül inkább te vagy beszivva'-feleltem sértődötten.
-Lehetséges.-felelte röhögve.
-Hol van Brian?-kérdeztem.
-A fürdőkádban, alszik.
-Miért a kádban?
-Nos, először melletted aludt, mert miért ne..-félbeszakítottam
-Aludt? Ugye csak aludt?-kérdeztem ijedten
-Igen, nála ez csoda, ne szokj hozzá. Szóval ott tartottam, hogy miután leráncigáltad róla a takaróját el káromkodott egy sort, utánna visszaszerezte a takarót. Azután rúgtál egyet, pont oda, megint káromkodott egy sort. Végül pedig leszedted róla a takarót (megint) és mikor megpróbálta visszalopni egyszerűen lerúgtad az ágyról, itt elege lett, bement a fürdőbe aludni.-fejezte be.
-És te ezt mind végignézted?
-Igen, be voltam speedelve, de azért emlékszem.-mondta.
-Na jó én megyek visszafekszem, majd olyan 10 körül kérek reggelit, lehetőleg palacsintát.-feküdtem vissza az ágyba. Twiggy hümmögött még valamit, de engem elnyomott az álom.
Mikor felébredtem és nyújtózkodtam állkapcson ütöttem valakiket. Pontosabban Twiggy-t és Mansont.
De ezek..., hé!
-Ti mit kerestek mellettem?-kérdeztem kicsit hangosabban mint kellett volna, azthiszem.
-Na várja csak hercegnő. Este kis híján kinyírtál, meg most is, pedig hazahoztalak, szóval csönd.-Mondta Brian. Én erre csak mormogtam egy ja köszit és felkeltem.
-Honnét szerzek ruhát?-kérdeztem
-Az minek?-felelték. Ch...
-Hagyjuk. Jó lesz ez ami rajtam van.
-Úgyse marad sokáig rajtad..
-Hova kerültem...-mondtam röhögve
Lementem a lépcsőn, mert itt olyan is van, s lám-lám egy konyha. Kinyitottam a hűtőt, nyami csokiiiiii. Vissza indultam a szobába.
-Te most kajak az utolsó szelet csokimat eszed a szemem láttára?-kérdezte szomorúan Brian.
-Igen.-feleltem. Elkezdett felém jönni, én meg az ellenkező irányba futni. Ebből az lett, hogy kergetőztünk egy kört a házban és vissza kerültünk a szobába, ahol Manson lehasalt elkapta a lábam, én meg Twiggy pólóját és így három egymáson fekvő "nyomorék" lett a végeredmény.

•••

Sziasztok! Szeretnék kommenteket kapni azoktól akik olvassák, Koszonom. Puszi:BlackRainbow👽

Minden a koncerten kezdődöttWhere stories live. Discover now