☠️10☠️

215 10 1
                                    

Hanna szemszöge:
Eltelt még egy hét. Azóta nem történt semmi különleges. Néha egyedül voltam, amíg ők koncerteztek, addig átmentem Vaniékhoz.

Vani szemszöge:
Niall-el  azóta is járok. Imádom őt. Nos igen, én nem vagyok nagy rock/metálos lány, de Hannát attól még imádom és elkísérem minden koncertre.

Erik szemszöge:
Összejöttem egy Eszter nevű lánnyal. Ő is punk stílusú. Azért hiányzik, hogy nem itt lakik Hanna. Picit féltem is őt, hisz valljuk be Brianéknak van pár zűrös ügyük, remélem nem keverik bele a drogokba például. Hanna olyan nekem mintha a húgom lenne.

♠️♠️♠️

Péntek van. Bulizni készülünk. Mármint nem készülünk, csak bulizni fogunk, itt a házban, lol.
2 órával később:
Majdnem mindenki részeg. Najó, mindenki. Itt van még pár lány, ők épp Twiggy-t boldogítják, khm.
Én épp a WC felé tartok, nem kellett volna meginnom még egy pohár nemtudom mit. Mikor végre kihánytam magam, ettem egy rágót és visszamentem. Visszamentem volna, ha nem ütközök valakinek a mellkasába. Hello Brian. Visszlát hányinger.
-Szia-mondtam
-Hello-mondta. Milyen értelmes eddig a beszélgetésünk, nem?
-Mondt csak Hanna, lenne kedved..-megcsókolt. Újra és újra. Nem akartam vele lefeküdni, főleg nem úgy, hogy nem emlékszik rá, mert részeg. De mire észbekaptam nem volt rajtam póló.
Ekkor valami, vagy inkább valakik elkezdtek szirénázni. Rendőrök. Utáltam őket, de Manson is. Gyorsan fel rohant, szólt Twiggy-nek aki mellett a lányok kábultan feküdtek.
-Hanna menj, nyisd ki az erkélyajtót.-
Tettem amit kér. Kiugrottunk. A csajok ott maradtak, nem tudják a Zsaruk ez kinek a háza Halaisten a ruhánk többsége átlagos, fekete. A fellépőruhákat nem itt tartják. Futásnak eredtünk. De én balfasz, persze hogy elestem egy kiálló valamiben.
-Gyere, ugorj fel a hátamra.-mondta Manson.

Kivettünk egy hotelt és le feküdtünk ALUDNI. Persze, hogy csak egy ágy volt, de csak kettőnknek, Twiggy másik szobát kapott...

Minden a koncerten kezdődöttDonde viven las historias. Descúbrelo ahora