❤Μερια Emilys❤
Το κουδουνι χτυπησε για εξω και αμεσως εγω με τα κοριτσια βγηκαμε απο την ταξη."Ποσο μου αρεσει η Λογοτεχνια" ειπε η Sophia και με κοιταξε..
"Εσυ Crystal συμφωνεις?" Την ρωτησα..."παιρναει γρηγορα η ωρα..αυτο ξερω μονο" μας ειπε και χαμογελασε... μαζι και εμεις.
"Που θα παμε τωρα?" Ρωτησε η Sophia και αμεσως σταματησαμε.
"Ειπαμε στο παγκακι που ειχαμε παει οταν ηρθαμε στο σχολειο" ειπε η Crystal.."Οκ" ειπε η Σοφια και ξεκινησαμε παλι να περπαταμε.
Οταν βγηκαμε εξω απο το κτηριο για να παμε στο παγκακι,αμεσως σταματησαμε και κοιταξαμε καλα..καλα το παγκακι...Ειχαν προλαβει αλλοι να καθισουν....η Sara ...ο William..ο Robin και η Barbara."τελεια , τωρα μας επιασαν και το παγκακι μας..."ειπε η Crystal και κοιταξε με οργη την Sara..
"Καλα δεν πειραζει... παμε να κατσουμε στα τραπεζια διπλα στο κυλικειο..." της ειπα για να την ηρεμησω..."Καλα παμε.." ειπε η Crystal και αρχισε να περπαταει γρηγορα.."Τελειαα!!"ειπε ειρωνικα η Sophia και ετρεξε απο πισω της μαζι μου..
Οταν φτασαμε στα τραπεζια η Crystal εκατσε στο πρωτο που βρηκε και κρατησε θεσεις και για εμας.
"Σε παρακαλω αλλη φορα αμα ειναι να θυμωσεις... μην τρεξεις.." της ειπε η Sophia.
"Συγνωμη...απλα δεν αντεχω...δεν την μπορω" ειπε και εκλεισε τα ματια της..
"Το ξερουμε...ουτε εμεις την αντεχουμε αλλα προσπαθουμε να ειμαστε χαλαρες για να μην πεσουμε στο επιπεδο της.."ειπε η Sophia και εγω συμφωνησα...
"Ενας χρονος ειναι..θα περασει." Της ειπα .
"Λοιπο ας αφησουμε τωρα την Sara και να πουμε τα δικα μας.."ειπε η Sophia και κοιταξε την Crystal.
"Ναι δικιο εχεις" της ειπε η Crystal και μας κοιταξε..
"Λοιπον ας αρχισω εγω...οπως σας ειπα χθες γνωρισα καποιον .Επεσε καταλαθος επανω μου..."ειπε η Crystal και χαμογελασε.
"Καταλαθος??"ρωτησε η Sophia και χαμογελασε..
"Ναι καταλαθος...ελεος.." της ειπε και χαμογελασε..
"Και πως ειναι??.." την ρωτησα..
"Εξωτερικα ή Εσωτερικα..?" Με ρωτησε..
"Εξωτερικα...γιατι εσωτερικα ειναι λιγο νωρις για να μου απαντησεις"της ειπα.
"Ειναι ομορφος... και εχει ενα φαναστικο χαμογελο..."μας ειπε...
"Πηγαινει στο σχολειο μας?" Ρωτησε η Sophia.
"Οχι...δεν τον εχω δει... μπορει να ειναι καινουριος αλλα σιγουρα θα τον ειχα δει.
"Το ονομα του?" Ρωτησα..
"Alex"
"Το επιθετο μαλλον δεν το εμαθες σωστα?"ρωτησε η Sophia.
"Οχι...δεν το εμαθα γιατι επρεπε να φυγει..."μας ειπε λιγο λυπημενη..
"Αρα δεν ξερεις ποτε θα τον ξαναδεις?" Την ρωτησα..
" οχι,αλλα αποφασισα να τον ψαξω..".μας ειπε με χαρα..
"Και φυσικα θα βοηθησετε" μας ειπε..
"Ηλικια...??" Την ρωτησε η Sophia..
"Το πολυ 20...δεν νομιζω παραπανω.." μας ειπε...
"Και πως θες να σε βοηθησουμε να τον βρεις??..αφου δεν τον εχουμε δει ποτε..
"Δεν ξερω...αλλα υπολογιζω στην βοηθεια σας." Μας ειπε..
"Την βοηθεια μας παντα θα την εχεις... ειμαστε μια ομαδα..αυτο δεν αλλαζει" της ειπα..
"Ευχαριστω πολυ κοριτσια.." μας ειπε η Crystal και κοιταξε για μια στιγμη εμενα και μετα την Sophia.
"Εσυ Sophia τι ηθελες να μας πεις?" Ρωτησε η Crystal λιγα λεπτα μετα.
"Ναι ηθελα να σας πω για τον Max.." μας ειπε..
"Ποιος ειναι ο Max;"ρωτησα αμεσως εγω .
"Το αγορι που ειδα χθες στην βιβλιοθηκη...."
"Α ναι ...σωστα..και τι εγινε..πως γνωριστηκατε??" Ρωτησε η Crystal..
"Τιποτα το ενδιαφερον...επεσα καταλαθος πανω του και ετσι γνωριστηκαμε.. "μας ειπε.
"Ειναι στο σχολειο μας?" Ρωτησα εγω την Sophia και την κοιταξα στα ματια.
BINABASA MO ANG
RIVERDALE
Teen Fiction•Περιληψη• _________________________________________ Σε μια πολη που ονομαζεται Riverdale..συμβαινουν διαφορα πραγματα..ενα απο αυτα ειναι και οι μυστηριωδες δολοφονιες στο ποταμι που υπαρχει εκει κοντα στην πολη...Οταν ενας ψαρας βρισκει το πρωτο π...