ulaşın sorunu ne

143 4 0
                                    

O gün yine normaldi uzayla buluşacaktım. Üstüme kısa şort tulum altına bir bistiyer ayakkabı olarak siyah beyaz babeti andıran bir spor ayakkabı giydim.

Bu kez okuldan kaytarmicaktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu kez okuldan kaytarmicaktım. Okuldan sonra buluşacaktık.

#&#&#&#&#&#&#&#&#&#&#&#&#&#&#&#&#&#&#&#&#&#&#&#&#

Okula gittikten sonra müdür beni yanına çağırdı. Herhalde dün neden gelmediğimi sorucaktı. Müdürün odasının kapısını yavaşça çaldım. İçeri girdiğimde müdürü gördüm bana dik dik bakıyordu. Karşısına geçip beni çağırmışsınız dedim. Bana ' dün niye gelmedin ' diye sordu. Bende ' siz bütün gelmeyenleri böyle sorguya mı tutuyorsunuz. Diye sordum oda bana ' hayır sen bizim özel öğrencilerimizdensin ' dedi. Bu iyi bir şeyde olabilirdi ama belki olamazdı.
 
Sınıfıma çıktıktan sonra uzay bana o adam ne dedi bakışları atıyordu. Yanına gittim ve oturdum. Bütün sınıf bize bakıyordu. Hele Burak öyle bı bakıyordu ki görmeniz lazımdı.tenefüste kantini gidip kendime yemek alıcaktım. Ulaş beni kenara çekip sesiz ol dedi. Bende sorunun ne ya senin dedim. Ulaş cevap vermiyordu. Karnına yumruk indirdikten sonra konuşmicaktında   ne durduruyosun özürlü dedim. Kantindeki masallardan birine oturdum ve müziğimi açıp kulaklıkları kulağıma takıp oturdum. Yemeğimi yerken uzay yanıma gelip. Yanağıma bir öpücük kondurmasıyla  o tokatımı yemesi bir oldu. Ve sonrada asıl bu olayı müdür görmüş. Bizi odasına çağırdı. Beni oturttu ama uzayı oturtturmadı. Uzayla konuştuktan sonra onu dışarı çıkarttı. Bana arya bu ne demek diye sordu. Tabi ben ağzımı açıp bir şey diyemedim. Bu durumu ailene bildirceğim  dedi. Bu olamazdı babam zaten uzayı sevmiyordu. Dışarı çıktığımda uzay kapının yanında beni bekliyordu. Bana eeee bugün buluşucak mıyız diye sordu ben moralim bozuk bugün bizimkinlerle buluşacağım dedim. Tabi morali biraz bozulmuştu.

Tatlı Baş BelasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin