22 Januari 2017, merupakan birthday Hakim malangnya hri Ahad.
Nur hanya mmpu bgi wish pda hri tu dan hri isnin dia akan bgi hadiah kpdanya berserta dgn surat 😁.
Kandungan pda surat itu..
Happy Birthday Awkk.. Semoga panjang umur serta dirahmati Allah... Dah 16 thun enn? Hahaha
Btw thanks sudi terima sya sbgai gf awk wlaupun perangai sya yg agak pelik ni ..huhuhu
Apa2pun I love you sayang ..😊Selps Hakim baca surat itu terus dia senyum2.. Dan dia simpan surat itu dgn elok2..
Pada 3 Februari, Nur berasa pelik kerana Hakim sudah lama tidak on wechat dgn whatsApp.. Pada hri persekolahan , dia prgi jumpa Hakim utk ketahui apa sebabnya..
Nur : Awkk... Nape awk dh lama x onn wechat dgn WhatsApp?
Hakim : Ohh sye lupa nk bgitau kt awk sbb phone sye rosak sbb tu dh lama x onn..
Nur: Laa yeke? Hmm
Hakim: Apa2pun jgn risau ehh? Sya x kan lupakan awkk..
Nur: Yelahh.. Oklahh sya dh nk msuk kelas ni ..bye
Hakim: Bye
Nur msuk kelas dgn hatinya sedih tapi ketara menunjuk pda wajahnya sehingga rakan baiknya perhati keadaan pada dia tu..
Ain: wehh, nape aq tgk kau cam ade prob je cer bgitau sbbnye..
Nur: X de laa.. Aq okay je..
Ain: Nur.. Aq bknnya buta wehh..aq sendiri tgk muka hg pun aq dh tau .. Dh2 jgn nk tipu aq.. Citer je apa masalahnya?
Nur: yelah2..
Nur cerita dri A smpai Z psl Hakim sdah lama x onn disbbkan phone nye rosak dan dia risau Hakim tiba2 berubah hati ke?
Ain: Aduii... Hg jgn risau wehh. X de pape nya .. Cer hg pikir positif.. Jgn ke negatif .. Klau x itu yg hg duk pikir benda yg buruk pastu hati rasa x snng .. Lek2
Nur : Tgklaa klau aq leh ..
Sambung...
*Maaf sbb sye dh lama x publish... Sorry sgt2..
Ni sbb bln lps busy dgn kerja Sej tu bkk ni pun x de idea .. Fikir psl sej langsung x de idea.. Apa2pun
Insyallah sye teruskan citer ni
YOU ARE READING
Cinta Itu Menyakitkan Hatiku
Historia CortaCerita ini mengisahkan tentang seorang perempuan yang selalu ceria dan suatu hari dia rasa sedih disebabkan teman lelakinya meninggalkannya disebabkan......malah dia masih setia padanya..adakah dia akan cuba utk move on ataupun dia cari yg lain?