6) tombol pintu

195 24 2
                                    

#true story ( my friends story )

Okay cerita ni bukan pasal aku tapi pasal kawan baik aku. Nama dirahsiakan sebab dia tak nak aku letak nama dia so aku reka je lah eh?

Oraitt lets start!

Cerita dia cenggini , aku ada seorang kawan nama dia Aira and Aira ni ada 3 orang adik beradik.

- kakak aira
- abang aira
- aira

Dekat rumah aira ada 3 bilik. First bilik mak dia , second bilik aira & kakak aira and last sekali bilik abang aira.

The problem is tombol pintu bilik abang aira takde so yeah of course lah berlubang.

Waittt , korang tau tak tombol pintu tu yang mana? Alah yang untuk kita pegang then pulas kalau nak bukak pintu tu. Kk kalau tak tau pepandai lah amik tau.

Haa , back to the storyyyy.

Time ni hari apa aku tak tau but i think time cuti lah kot sebab mak , kakak and abang aira ada kat rumah.

Time tu mak aira kat ruang tamu. Abang aira pun kat ruang tamu rasanya lah and kakak aira kat bilik.

Tetiba mak aira jerit " aira jangan main kat lubang tombol pintu tuu nanti sangkut "

Time tu kakak aira dah rasa pelik sebab time tu dia dengan aira ada dalam bilik dorang.

Then kakak dia pun jerit balik " aira ada dalam bilik ni ma , bila masa aira main tombol pintu bilik? " soal kakak aira.

Tetiba suasana menjadi sunyi.

The end.

Firstly i want to say sorry cuz lateeeeeee update. U know tahun ni naz memang busy , maklumlah nak pt3 ^ naz harap ada orang still nak baca cerita naz. Again im so sorry :)

Okay cerita ni kwn baik aku yg kena so yeah aku pun tak tau apa yg mak dia nampak padahal aira ada je dlm bilik.

Haha so gais pastikan tombol pintu rumah korang sentiasa ada jgn biarkan berlobang lol.

Okay bubye , see u next chapter.

Malam.

ASSALAMULAIKUM

CREEPY PASTA MALAY ( short story ) Where stories live. Discover now