~ Karanlık 6 ~

945 36 2
                                    


Her şey yolunda gibiydi. Biz hep birlikte televizyon izlerken gelen mesaj sesi ile irkildim.Mesaj Yaprak'tandı. Aynı koltukta oturmamıza rağmen bana mesaj atmıştı. Mesajında da Emir'le konuşur musun? Belki Bora'ile iki gündür çıkıyorduk ama onun beni sevdiğinden eminim. Neden benden ayrılmış? yazıyordu. Yani mesajın açık hali Emir'den laf aldı.

Gönderilen :Emir

Bir şey sormam gerekiyor. Bora ile Yaprak çıkıyordu.Ama ayrıldılar. Sen nedenini biliyorsundur. Yani Bora'ile yakın arkadaşsın.Bilmen gerekiyor.

Biraz bekledikten sonra mesaj sesini duyduğuma heyecanla mesajı açtım.

Gönderen: Emir

Ağzımdan laf mı almaya çalışıyorsun? Bekle arıyorum.

Beni arayacaktı.O aramadan ben odama çıktım. Annem fark etmiş olacak ki ''Seninle konuşmamız gerekiyor Danla . İşin bitince aşağı in'', dedi.Telefonu açtım.

~ Senden laf almaya çalışmıyorum.

~ Bora'ya neden sormuyorsun?

~ Iıııı. Sen erkeklerle konuşma demedin mi?

~ İşime gelmiyor desene.

~ Bora'nın telefon numarasını ver.

~ Yaprak'tan al.

~ Emir ben sana soruyorum.

~ Kıyafetlerim nerede?

~ Dolapta. Bir dakika konuyu değiştirme.

~ O benim en sevdiğim kazağım.

~ Bu kazak değil ki incecik bir tişört.

~ Zamanında kazaktı ama öyle böyle tişört haline geldi. Geliyorum oraya.

~ Hayır! Gelme , neden geliyorsun?  

~ Kazağımı almak için.

~ Ne önemli kazakmış. Ben sana yarın getiririm.

~ Tamam,dedi ve telefonu suratıma kapattı.Yaprak odaya geldiğinde bekle işareti yapıp aşağı indim.

~ Efendim anne?

~ Emir konusunda konuşacaktım. Dikkatli ol. Belaya bulaşma. Ve derslerinden geri kalma.      Çoktan belaya bulaşmıştım ben! 

~ Tamam anne. Yukarı çıkıp Yaprak'tan Bora'nın telefon numarasını aldım. Bora'yı aradığımda telefonu kapalıydı.Saat de geç olmuştu zaten.Artık düşünmeyi bıraktım ve uyumak için gözlerimi kapattım. Uyuyabildim mi? Hayır! Tam uyuyacak gibi oluyorum sonra aklıma o geliyor. O Sevimsizin teki! Ama onu çok seviyorum .Neden yani? Neden hep onu düşünüyyordum? Onu seviyordum. Onun beni sevmediğini bile bile onu seviyordum!  Tam uyuyacak iken telefonum çaldı. Arayan Bora'idi. Sahi onu ne ara kaydetmiştim?

~ Alo , Bora?

~ Efendim Yaprak beni aramışsın.

~ Bora müsait misin? 

~ Müsait değilim desem de konuşacağını bildiğim içim müsaitim. 

~ Yaprak'ı seviyor musun?

~ Hayır.

~ Ne demek hayır?

~ Hayırın ne demek olduğunu bilmiyor musun?

Bay SevimsizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin