Emlékeztek az előző részben a fent képre? Ami most itt nekem KCA-s. Na az Best kép 4evör
Csak nézz rá!! 😂 Na jó aki nem Jace fan az most hülyének néz (PetraVokOsztCs)😁😂 Na akkor most a rész! Csak közölni akartam mennyire szeretem 😂 Magát az embert. Nem! Nem a hasát!🚨🚧⚡🔥 (Jó nem mondom hogy nem jó, azért)
Ahogy hozzám ért.. az valami elmondhatatlan érzés! Nagyon jól éreztük magunkat. De még egy kérdés még mindig mászkált a fejemben. Vajon ő az a srác akivel beszeltem telefonon annyit? Nem mertem megkérdezni lehet megzavarodik, vagy hülyének néz. Szerintem mind a kettő. Mostmár nem csak mentem mellette hanem már egymás kezét is fogtuk. Jace egész úton vigyorgott. Én is mosolyogtam és már majdnem megpusziltam. Persze azért mert annyira aranyos volt :)
Egy jó ideig sétáltunk. Amíg meg nem szólalt Jace telefonja. Megpuszilt és mondta hogy mindjárt jön csak telefonál. Valami nagyon komoly ügy lehetett mert egy kicsit feszült volt. Visszajött. Elkell menned? Ajhhh ne is mond... A bátyám volt az. Haza kell mennem mert Henry-re kell vigyázzák. Ömm ki az a Henry? Ja elfelejtettem mondani ő a kutyám. Jujj de jó!! Biztos nagyon aranyos! Ha akarod gyere velem megmutatom. Okés. Megint mentünk egy jó darabig míg oda nem értünk. Egy szőke nőt láttam egy barna hajú fiúval. Ő volt az a fiú akivel találkoztam. Sziasztok! Köszönt a szőke nő. Gondolom te vagy Amy. Igen én vagyok! Gyere be nyugodtan! Mi most elmegyünk a szülőkkel de majd jövünk. Vigyázz a házra Jace! Jól van jól van. Nem lesz semmi.. talán ha Henry nem rágja megint szét a cipőm. Erre elkezdtünk nevetni. Elmentek a többiek aztán bementünk. Kicsit féltem a kutyátol mert lehet nem tetszek neki. Na ő itt Henry. Mutatott az ágyon fekvő kutyára.
A kutya körbe szaglaszott aztán megnyalta a labam. Én megsimogadtam aztán ment vissza az ágyra. Jace egyszerűen csak bevagodott az ágyba. Én kicsit kínosan éreztem magam. Amúgy nem ülsz le? Érezd magad otthon nyugodtan. Ömm.. rendben mosolyogtam rá. Amúgy lenne egy kérdésem Jace. Na mondjad 😃 Hát még 13 éves voltam és volt egy fiú akivel sokat beszéltem. Egy játékban ismerkedtünk meg. És nagyon szoros volt úgymond a kapcsolatunk. És amikor felemlitettem azt a témát hogy akarok vele találkozni akkor bejelentette hogy elköltöznek. És azóta nem emlékszem ki az a fiú és amióta így együtt lövünk. Az az mostmár járunk azóta... Hogy mondjam.. azt hiszem te vagy az 😅
Jace Szemszögéből:
Amikor Amy elmondta ezt az egészet megállt a szavam. Mert nem akartam neki elmondani hogy én vagyok az. De azt éreztem hogy ő az egyetlen akinek muszáj igazat mondanom. Ezért nehezen elmondtam és mindketten csak néztünk előre. Aztán elmondtam neki pontosan miért mondtam ezt neki még régen. Amúgy tényleg azért mondtam neki mert féltem hogy mi lesz ha nem tetszek neki vagy a szüleim ellenkeznek. De akkor pont hogy nem költöztünk el. És én ezt nagyon sajnálom meg minden de még akkor is ugye a szineszkedesem meg minden egyszerre nem volt igazan jó. Szóval ezeket elmondtam neki.
Amy szemszögéből:
Amikor Jace bevallotta hogy ő volt az aki eldobott hirtelen mint egy koszos rongyot... Hát megállt nekem is a szavam. De aztán elmesélte mind hogy miért is mondta ezt. Persze igaza van mert egy 13 éves gyereknek miért kéne még a lányokkal/fiúkkal foglalkoznia. Meg hát nem tudtam hogy neki ott volt a karrierje. Ezért kicsit bekonnyeztem de megoleltem aztán jobb lett kicsit. Bocsánatot kért amit nem kellett volna mert igaza van de ő tudja. Aztán Henry elkezdett megint nyalogatni. Jace és Henry elkezdték birkózni 😂 én meg ott nevettem és nem bírtam ki sírtam a röhögéstől. Jace meg megolelt azért azt is mondanom kellett hogy tiszta kutyaszőr volt a pulcsija. Én meg próbáltam kiszabadulni de nem bírtam. Aztán kifulladtunk.
Na sziasztok tudom és minden részben elmondom hogy rövid lett de már leragad a szemem mert este van. És mindjárt nekünk itt a t.szunet szóval rafogok érni. Na azért remélem tetszett pandáim💗 Igen a nevetek Pandák. Remélem tetszik. Ha valamit szeretnétek hogy valtoztatsak azt jelezzetek kommentben. Sziasztok!
DU LIEST GERADE
Brown Eyes And You're Done!
FanfictionEz Jace-ről és egy lányról Amy-rol fog szólni. Amy életét érzelmekben és élményekben gazdag cselekvesek fognak szerepelni. Ez a fiú nagyon kedves aranyos de valahogy meg is csak ismerős neki ez a srác. Mintha ismernék már egymást. Pedig még életü...