Siyah uzun parmakların ardından görünen 6 katlı dış cephesi beyaz ve mor renklerden oluşan yeni okulum, yeni geleceğim gibi bir şeydi. Yanında olan bir kapı yurda açılıyordu. Yurdun dış cephesi maviydi. Burada kalacaktım.
Bu arada ben Cansu. Cansu Durmaz. Yeni bir liseye başladım. Lise 2'ye gidiyorum. Taşınmamızdan dolayı başka bir liseye başladım. Puanımdan dolayı evimizden yaklaşık 30 km uzak olan bir lisedeyim. O yüzden yurtta kalmaya karar verdim.
Okulun büyük renkli binasının uzun ve büyük kapılarından geçerek büyük bir koridora girdim. Sağ ve solumda sürekli olarak gördüğüm beyaz kapılar sınıflara açılıyordu. Benim sınıfım ikinci kattaydı. Renkli merdivenleri çıkıp başka bir koridora girdim. Sınıfımı bulup içeri girdim.
Ders daha başlamamıştı. Bu yüzden kafama göre bir yer bulup oturdum. Sıralar mavi ve çift kişilikti. Çantamı yana koydum ve etrafa göz gezdirmeye başladım.
Bir sırada iki kız oturmuş gülerek konuşuyorlardı. Bir sırada çocuk sıranın üzerine kollarını koymuş uyuyordu. Bir sırada çocuk telefonla oynuyordu. Bazıları bana bakıyordu ve aralarında fısıldaşıyorlardı. Aralarından biri "Valla güzel kızmış." Dedi. Duymuştum ve duyduğumu anlamışlardı.
Bir sırada ise bir çocuk siyah bir ceket, siyah bir pantolon ve kaba siyah botlar giymişti. Saçları mükemmeldi. Birden bana dönüp baktı ve yüzümü çevirdim. Gözleri yemyeşildi. Yüzü bebek gibi ve yakışıklıydı. İçimden "Amaaan baanane." Dedim ve güldüm.
Selam minik portakallar!! Ben yeniyim buralarda. Hatam olursa affedin. Umarım beğenirsiniz kitabımı. Sizi seviyoruuum.
Kapak fotoğrafında Cansu vaaar!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Orman Gözlü Adam-
Teen FictionO benim gökyüzü mavisi gözlerime bakarken ben onun orman yeşili gözlerine bakakaldım.