2/8. rész

312 6 0
                                    

Adam a szekrényem előtt áll.

-Öhhm szia Adam.

-Szia Emily igaz?

-Igen én vagyok mit szeretnél?

-Nináról szeretnék beszélni veled. -kezdte félénken. -Ugye ti jóba vagytok és nem tudom hogy most mit kéne tennem ugyanis nekem nagyon bejön és nem tudom hogy hogyan is kéne felé közelednem. És félek hogy elcseszem.

-Figyelj. Biztos forrásból tudom, hogy te se vagy neki közömbös. Szóval kedveskedj neki egy két aprósággal. Ne vidd túlzásba, legyél mindig kedves vele. És esetleg ha már kész vagy akkor hívd el randira.

-Oké. De nem tudom hogy miket szeret és miket nem így azért elég nehéz lesz.-mondta. Azt hinné az ember hogy a foci csapat kapitánya milyen magabiztos és tessék kifog rajta egy kis romantika.

-Figyelj kiderítem hogy miket szeret meg miket nem meg ilyenek és akkor elmondom neked. oké?

-Rendben és köszönöm hogy segítesz.

Én csak rá mosolyogtam majd Adam el is ment. Gyors kivettem a könyvemet ami kell és indultam is a terembe. Kicsit kérdezősködtem Ninától megtudtam hogy miket szeret és hogy milyen lenne számára az első randi. Persze eleinte kicsit furcsállta hogy ilyeneket kérdezek de végül nem kérdezett rá.  Elmondtam az infókat Adamnek és már mentem is haza.

Otthon anyáék már vártak. Meg kajáltunk és mentem is fel a szobába. Gyors megírtam a házim majd át néztem az öcsém szobájába. Épp a matekházija felett ült. Gondoltam segítek neki.

-Szia öcsi kell segítség?

-Szia az jó lenne egyáltalán nem értem a matekot.

Lassan egy órája matekoztunk még végre megértette. Az összes holnapi leckéjébe segítettem. 

Este álmosan mentem el zuhanyozni és mentem is aludni. 

Életem része Justin Bieber (F.f) /BEFEJEZETT/Onde histórias criam vida. Descubra agora