Július 26.
Már bőven benne járunk a nyári szünetben, de Oliver csak most küldött baglyot, hogy most ráér.
Dehát ő Oliver. A mindig elfoglalt, már 12 éves korára komoly gyerek, ami azért valljuk be, néha nagyon tud idegesíteni.
Mikor megkaptuk Oliver levelét, Fred és George teljesen transzba estek, mert ez számukra azt is jelentette, -amellett persze, hogy a barátunk jön meglátogatni minket- hogy plussz egy fő tud velük kviddicsezni.Oliver másnap délután érkezett meg.
Én rögtön a nyakába ugorottam.
-Oliveeeer!-Visítottam.-Aaanyira hiányoztál!-Szorítottam ki belőle a szuszt.
-Te is nekem Jeanny!-Mondta Oliver, majd eltolt magától.-Jól látom, hogy rövidebb lett a hajad?-Kérdezte miután végigmért.
-Igen. Mrs Weasley levágott egy kicsit belőle.-Feleltem, kezemmel végig simítva világosbarna hajamon.-Te pedig megnőttél.-Jegyeztem meg. És nem hazudtam; elsőben Oliverrel egymagasak voltunk, de most már egy bő homloknyival magasabb volt nálam.
-Hát...-Vakarta meg a tarkóját.-Fiúból vagyok, na!-Mondta. Erre elnevettem magam. És ekkor értek le az ikrek a lépcsőn. Nyilván csak most esett le nekik, hogy Oliver megjött. De most bőven kamatoztatták a fáziskésésüket azzal, hogy ölelés közben jól megropogtatták Oliver csontjait.
-Már nagyon hiányoztatok nekem srácok!-Vigyorgott rájuk Oliver.
-Jaj, hagyjuk ezt Oliver, olyan nyálas!-Tolták el maguktól Olivert a ikrek.
-Én csak...-Kezdte Oliver, de nem tudta befejezni, mert Mrs Weasley éppen ekkor csörtetett be az előszobába.
-Jaj, szervusz Oliver drágám, Molly Weasley vagyok az ikrek anyja.-Ölelte magához a fiút rögtön az asszony.
-Nagyon örvendek Mrs Weasley.-Motyogta bele az asszony ölelésébe a mi Woodunk. Nem csoda, hisz látszólag nagyon meglepődött a váratlan gesztustól.
-Fred, George! Mutassátok kisérjétek Olivert a szobátokba.-Utasította az ikreket Mrs Weasley, miután elengedte Olivert.-Neked drágám sajnos át kell költöznöd Ginny szobájába, hogy a fiúk beférjenek.-Fordult felém Mrs Weasley.
-Nem gond Mrs Weasley.-Bólintottam, majd fölszaladtam a cuccaimért és átvittem őket Ginny szobájába.Augusztus 29.
Mivel a szüleim nem írtak, hogy menjek haza még mindig itt vagyok az Odúban.
Egy hete kaptuk meg a Roxfortos leveleket. Persze már voltunk az Abszol úton tanszereket venni.
Most nagyban folyik a pakolás, mert hát három nap múlva indulunk a Roxfortba!
Én személy szerint nagyon izgulok a másodév miatt, de az ikrek úgylàtszik nem, mivel már titokban készítik a terveiket, amikkel borsot tudnak törni a tanárok orra alá. Hogy ezek milyen idióták tudnak lenni néha!
Oliver két hetet volt itt az Odúban.
Nagyon jól elvoltunk, bár a fiúk lába alól néha nagyon elszaladt a ló, így kémytelen voltam Percy-vel beszélgetni. Ne essen félreértés, Percy nagyon inteligens és megértő, de az okoskodásával néha az agyamra megy! Komolyan mondom ha végez a Roxfortban, elmehet Mágiaügyi miniszternek! De lehet, hogy most egy kicsit túlzok...
Na mindegy a lényeg az, hogy nemsokára megyek vissza a Roxfortba!Sziasztok skacok!
Ez a fejezet eléggé rövid lett, szóval bocsánat, de nem volt ötletem a fejezethez!
Igérem a kövi hosszabb lesz!
D.W.☺
ESTÁS LEYENDO
Roxfort //Szünetel//
FanficJean Eva Brightmore vagyok. Idén leszek elsőéves a Roxfortban. Hogy várom-e? Nagyon! Avagy, Barangold be velem a Roxfortot! A történet három évvel azelőtt kezdődik, mielőtt Harry Potter a Roxfortba ment volna. Vannak kitalált és a könyv sorozatban...