Velké plány

33 5 0
                                    

Šla jsem hned do pokoje, převlekla jsem se do pohodlného pyžama a zabalila jsem se do peřin. Po chvilce jsem usla, tím pádem jsem byla zpět ve svém snu.

I ve svém snu jsem ležela na posteli. Přemýšlela jsem, co se dneska dělo. Rázem sem vstala a chytla jsem si za hlavu. Já objala sama od sebe kluka, kterého znám jenom dva dny?! Nevím, proč jsem to udělala...bude lepší když se mu budu vyhýbat. Ví to co a i nemá vědět. Svěřila jsem se s ním i o mamce. Sakra!

,,Princezno Tori...slyšela jsem křik. Jste v pořádku?" vlétla do mého pokoje jedna víla a na sobě měla zděšený výraz.
,,To je v pořádku, nic se nestalo, jenom špatný sen" řekla jsem, aby jsem se vyhla dalším otázkám. Usmála  se na mě a pak pomalu zavírala dveře. Můj život je teď složitější a složitější. Ale tak doufám, že mi zítřek nikdo nepřekazí, protože slavím 16.narozeniny! Hm...koho pozvu na oslavu?
1. Abby (Moje topová best friend)
2. 17ti letá sousedka Jane (pomáhá mi a rádi mi s oblékáním- prostě se vyzná v módě)
3. Dvojčata Lily a Kelly (moje super sestřenice)
4. Moje bývalá parta (prostě se rozpadla kvůli klukům, ale pořád jsme kamarádky) - Rachel, Julia, Zara a Hannah
5. A možná Roxy ( moje bývalá nejlepší kamarádka)

Ab mi říkala, že má zarezervovaný jedno suprový místo, ale prej že to nemůže říct-překvapení. Jsem docela zvědavá. Šestnáctiny jsou jen jednou v životě, takže bude velká pařba! ( Doufám, že ne objednala místo někde u hřbitova nebo kostela, nedopadlo by to dobře).

Po přemýšlení jsem se dost unavila a upadla jsem ve spánku i v mém snu.

Je to kratší než obvykle...ale mám skvělou výmluvu. Musela jsem s kamarádky jidlo...prostě jídlo! To nemůžu odmítnout. No, ale vynahradím to 2 díly. I promise😂❤
Mish

Krutá realita (DOKONČENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat