11.

43 7 5
                                    

(Issal om die tune hierboven nog een keer te gaan tavven iadoreLaticha)

Ik liep kwaad op Ivy af, ze stond met een jongen te knuffelen die vreselijk op Seraino leek. Het zou gek zijn als hij ook op deze boot zou zitten anders had hij ons wel echt van te voren gemeld, of heb ik het fout? "He ehm, ben jij Seraino?" Vroeg ik op een lage toon waarbij ik m'n woede in probeerde te houden. Hij keek verward van mij naar Ivy. "Uhm ja dat ben ik, wie ben jij?" "Is toch duidelijk, je hebt ogen gekregen van Gado om te kunnen kijken. Zie je niet dat IK Shania ben en dat Ivy en ik tweeling zijn?" bracht ik er geïrriteerd uit. 

"Sorry hoor maar Ivy of iets zei me wel echt dat ze Shania heette en ik kwam om jou eigenlijk te verrassen daarom zei ik jullie niet dat ik ook hier was ik zit ook hier met een school." Ik Ivy vies aan. "Dus nu heet je ineens Shania?" Zonder na te denken trok ik der aan der haar richting de grond. "OOOHH BEEEFFF!" hoorde ik Chahid van verre afstand schreeuwen. Ik sloeg der en der gezicht bloedde mooi totdat Kyara en me vader me van der aftrokken.

"Wat bezielt jou tfoeee. Waarom moet je der slaan man Shania?" Vroeg Seraino. "Tazz duik gelijk met me zusje in bed man." "Oh nu ben ik ineens wel je zusje, dat leek net niet zo." "Ivy ik zeg je hè, hou je bek want je gaat het boeng voelen voor de tweede keer." "Shania je denkt volgens mij echt dat je heel wat bent hè? Blijf bij je ghetto kaboela vriendin Kyara of weet ik veel. Aan het einde van de dag was Seraino eerder bij mij dan bij jou." "Ok bitch now you've gone waaaaay to far en Seraino jij stelt me al helemaal teleur, dus je djaait je vriendin voor der rare tweelingzus. Laat me je niet opnieuw manieren aan gaan leren want geloof me je gaat spijt hebben van wat er nu allemaal gebeurt!" Schreeuwde Kyara tegen Seraino wijzend op Ivy.

Zonder na te denken sprong ik weer op Ivy en sleurde ik der aan der haar mee naar het dek. (Jullie weten toch wel bij Titanic zo die sannie waar die boy en die ams op stonden waar ze buiten op die boot waren en deden of ze zehma konden vliegen, dat dus.) Ik trok der aan der haar naar boven om te staan en ze stond met bebloede gezicht voor me, ik had wellou medelijden, ik wilde bijna lachen om der misvormde gezicht en nu denken jullie zeker wie doet dit hun tweeling aan om een jongen nou IK doe dat.

Ik pakte m'n telefoon erbij en liet haar, deze foto zien:

Ik pakte m'n telefoon erbij en liet haar, deze foto zien:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

"Je weet dat ik dit nu met jou wil gaan doen hè." "Shania geloof me, je gaat me nodig hebben in je leven en je wilt natuurlijk niet levenslang hiervoor gaan zitten omdat je iemand hebt vermoord, je eigen familielid nog wel." "Shania ze heeft gelijk niet doen." schreeuwde Kyara. "Shania ik hou van jou alleen niet van haar alsjeblieft doe dit niet ik wil met jouw oud worden maar dat kan niet als je vast gaat zitten voor domme dingen die je nu doet, laat haar ze is niet belangrijk." zei Seraino wat me aan het denken zette. Ik pakte Ivy der gezicht vast. "Je bent geen familielid, beter gezegd je bent niks." Zei ik terwijl ik haar losliet. 

"Shania.." Zei Seraino. "Wat?" "Dankjewel dat je luisterde." "Ze deed het niet voor jou." Zei Kyara waarna ik haar dankbaar aankeek. Time for the real bitches to come in. Zo liepen we naar binnen, my partner in crime for real dan ken ik der nog niet eens 1 dag pff.

 Zo liepen we naar binnen, my partner in crime for real dan ken ik der nog niet eens 1 dag pff

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Apr 04, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Emotions.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu