Sepenser egy 16 éves, hosszú barna hajú és kék szemű lány. Most kezdte el a 10 osztályt. Elhatározta, hogy ebben az évben be fog járni a közeli egyetemre, hol a könyvtátba, hol előadásokra.
Ma megy elsőnek az egyetemre. Fekete neccharisnya, rövid szoknya és rózsaszín pulcsi van rajta. Haját lágy kontyba rakta a feje tetején, és egy fekete keretes divatnapszemüveg ült az orrán kicsit lecsúszva. Szülei elváltak, anyukája pedig egy utazási irodánál dolgozik, így általában egyedül szokott otthon lenni.
Bement az egyetemre, de eszébe jutott hogy nem is tudja, hogy merre van a könyvtár. A folyosók teljesen üresek voltak, csak egy 32 év körüli, sötét hajú férfi volt fehér feszülős ingben.
- Szia. Spens vagyok. Meg tudnád mondani, hogy merre van a könyvtár. - ment oda Spens. Most közelről látta, hogy a férfinek milyen sötétzöld szemei vannak. Nagyon tetszett neki a férfi, dehát 2- szer annyi idős volt mint ő. -Szia, kicsilány, először is elvárom, hogy magázz, másodszor meg mit keres itt egy ilyen kislány az egyetemen? Csak nem a pasidhoz jöttél?
- Már elnézést, de mi köze van önnek ahoz, hogy én mi okból vagyok itt, másodszor: még sosem volt barátom, és én csak olvasni szeretnék. - Mondta Spenser határozottan. Erre a férfi közelebb lépett hozzá és megragadta a csuklóját. - Nekem aztán ne feleselj vissza drágaságom. Nem szeretem ha nagyszájúak.- Spens megijedt, próbálta kihúzni a kezét, de a férfi csak erősebben szorította.
- Engedjen el!- szisszent fel Spenser.
- Majd ha szépen kéred drágaságom. Amúgy tudom, hogy tetszik...- mondta és megjelent két ellenállhatatlan kis gödröcske az arcán.
- Legyen szíves engedjen el! - mondta már kicsit ingerültebben.
- Elengedlek, egy feltétellel. Ha holnap visszajőssz, és az irodámban olvasol, és tanulsz.
- Re-re-rendben. Csak engedjen el kérem!- mondta.
- Szaladj drága. - mondta a férfi, és erőteljesen ellökte a lányt. Spens rögtön kifele vette az irányt, de még az ajtóból visszafordult és megkérdezte:
-Amugy hogy hívnak?- Dave. De neked csak apuci...- azzal sarkon fordult és elsétált.
YOU ARE READING
[...PLEASE...]
FanfictionEgy 16 éves lány kapcsolata egy 27 éves férfival... semmi sem törvényes... de így izgalmas... Ez nem fanfition!! A szereplők nevei csak véletlenül egyeznek hírességek nevével, nem direkt!! Erősen 18+- os részek.