Nu o sa incep cu '' a fost odata ca niciodata '' chiar daca as vrea sa vorbesc la trecut despre cele relatate in continuare. Este vorba despre crunta realitate, este vorba despre o problema care a luat amploare in ultimii ani, o problema a carei rezolvare pare usor de gasit in viziunea celor care nu cunosc fenomenul. Pentru ca nu vreau sa transform totul intr-un fel de articol o sa trec mai departe raspunzand la cateva intrebari
Ce este jucatorul?
Pentru cei care inca nu au inteles si cred in continuare ca vreau sa vorbesc despre jucatori de fotbal sau oricare alt sport o sa le transmit ca jucatorul este acea persoana pentru care jocurile de noroc au devenit un mod de viata. In cele ce urmeaza o sa va descriu tocmai acest mod de viata, cu toate starile si cu toate trairile pe care le presupune.De ce scriu aceste randuri?
Nu o fac ca sa condamn acest mod de viata, nici nu incerc sa schimb ceva in mintea jucatorilor pentru ca oricum este aproape imposibil sa faci asta cu ajutorul unei carti. O fac pentru a-i face pe cei din afara fenomenului sa inteleaga ca lucrurile nu sunt chiar asa cum cred ei. Si mai este un motiv pe care o sa-l descoperiti voi insiva mai tarziu.De ce merita sa cititi cele ce urmeaza?
1. De curiozitate, pentru ca imi esti prieten sau apropiat si vrei sa pui lucrurile cap la cap
2. In scop autodidactic , pentru ca nu ma cunosti, nu faci parte din fenomen, dar vrei sa asimilezi problema
3. Pentru ca esti jucator si vrei sa te convingi ca nu esti tu cel mai prost om de pe pamant.Daca tot am definit necunoscutele, am stabilit motivele si am ales publicul tinta cred ca e cazul sa duc acest text la persoana a III-a.
Ps: Personajele folosite in continuare exista in realitate dar le voi schimba numele din motive lesne de inteles.