Setelah selesai makan,tibalah masanya untuk mereka pulang ke bilik masing-masing.Jungkook membawa Jae Hee pulang ke bilik dahulu sebab badan Jae Hee masih panas.Habis kena bebel tadi.
*******
"Hari tu luka,ini demam pulak.Ish kau ni,asal tak cakap.Aku boleh jaga kau."Jae Hee tadah telinga je. Dah biasa dah kena bebel ni. Lagipun Jae Hee ni memang tak reti jaga diri sendiri. Dia tau kawan dia yang sorang ni memang caring sangat pasal dia. That's why dia tak kisah bila kena bebel.
*******
Jimin's hotel room
Jimin's POV
Argh!!Kai!!!APA YANG KAU DAH BUAT DENGAN AKU NI!!Kau pakai dress macam tu. Rambut kau disanggul rapi.Aku akan pastikan kau takkan terlepas malam ni,Kai Hyun.
Pintu bilik dibuka,aku masuk sambil Kai Hyun mengikut rapat belakangku. "Oppa,kenapa-" belum sempat Kai menghabiskan ayat,bibir aku sudahpun mendarat di bibir Kai Hyun yang merah bak cherry blossom. Degupan jantung aku jelas kedengaran,begitu juga dengan Kai. Aku kunci pintu bilik kami.Kami berdua tidak mahu melepaskan peluang untuk menikmati saat ini."YunYun, saranghae". Aku berkata dan teruskan lagi mencium Kai. Kai menolak dada aku dengan tolakan yang lembut,cuba untuk mengambil nafas. Aku tatap dalam-dalam mata hitam dia.Aku hilang dalam kecantikan dia. Pipi dia yang mulus aku usap."YunYun pun sayang oppa". Perkataan yang dia 'malu' untuk ucapkan,perkataan SAYANG. Matanya seperti memberitahu aku yang dia inginkan sesuatu.
Aku dah tak boleh tahan nafsu yang makin membuak-buak. Aku berjalan ke arah dia dan dia makin ke belakang sampai terlanggar dinding. Aku mula cium bibir dia rakus. Aku dah lama tahan nafsu jantan aku. Aku mengoyakkan dress dia,berterabur butir-butir manik di atas lantai. Sekarang Kai hanya pakai baju dalam. Aku mula bukak kancing bra dia. Ketika aku memasukkan lidah aku ke dalam mulutnya, aku dengar Kai mengeluarkan bunyi. Aku leraikan ciuman. Aku mengangkat dia dengan bridal style dan baringkan dia di atas katil. Aku mula bukak baju aku hingga nampak abs aku. Nampaknya Kai terkejut melihat abs aku. Kai menolong aku membuka seluar dan seluar dalam aku. Aku cium leher Kai seperti binatang buas yang lapar yang baru mendapat hasil buruan.Aku tinggalkan beberapa kesan 'hickeys' pada kulit putihnya. Aku cium seluruh badan Kai sampai tiba ke womanhood.
YOU ARE READING
Barista and English teacher + jjk and pjm
FanfictionPerjalanan kita dalam hidup tak semestinya lancar. Mesti ada sekatan dan halangan. Siapa yang sanggup hari-hari dipenuhi dengan seksaan. Jadi dia orang sahabat telah mengambil keputusan untuk lari dari tempat yang layak diberi nama 'neraka'. Apabil...