14☕

139 59 0
                                    

MATURE CONTENTS!!!
⚠⚠⚠

Still Jimin's POV

Aku menurunkan seluar dalam dia dan memasukkan zakar aku ke dalam dia. Aku nampak Kai mencengkam cadar katil,menahan kesakitan. "MinMin-ah, perlahan".Aku mengangguk tanda mengerti,bahawa ini ialah kali pertama untuk dia. Aku tarik zakar aku ke dalam dan keluar. Aku mulakan dengan slow pace.Aku cium bibir dia untuk tenangkan dia. Dia berpeluh dan memejamkan matanya. "YunYun-ie" aku panggil dengan suara aku yang halus. Perlahan-lahan dia membuka matanya.Aku mengesat peluh yang mengalir dari dahi dia.Pada masa yang sama,aku melajukan pace aku.Dia meraung kesakitan. Aku dapat rasa kuku dia mencengkam dibelakang badanku. "Arghh,Kai!!" Aku menjerit sebaik saja aku merasakan bahawa diriku mencecah klimaks. Aku keluarkan zakar aku dari dia."Oppa...Sa-saranghae.Terima kasih". Tercungap-cungap dia melafaskan kata-kata itu. Dia membenamkan muka dia ke dada aku yang bidang dan basah,peluh. Tanpa disedari,dia tertidur.

Aku menikmati pemandangan ini.Bibir dia yang kemerah-merahan akibat digigit oleh aku,badan dia yang dipenuhi oleh kesan yang aku tinggalkan.Aku kucup dahinya dan daripada itu dia memusingkan belakangnya menghadap ke arah aku.Mata aku tertumpu pada parut-parut dia.Perasaan marah tiba-tiba menguasai diri aku,mengenangkan apa yang telah dia lalui.*Macam mana gadis yang baik seperti engkau sanggup diperlakukan sebegini Kai?*.Fikir aku sendiri.Aku bisikkan sesuatu ke dalam telinganya."Tak kan ada siapa yang boleh sakiti jagi lagi.Dan tak akan siapa pun yang boleh sentuh YunYun selain oppa.Itu janji Jimin untuk YunYun,okay? You're the only girl that I'll love forever. Saranghae Kai Hyun ".

Aku menarik selimut untuk menutup tubuh kecilnya itu dan memeluk erat pinggang dia.Aku menempatkan muka aku di belakang tengkuknya. Nafas aku kembali normal tetapi jantung aku tidak. "Mmmm~Nado saranghae Jimin-ssi".*Aik,sempat lagi?Comel betul.Mamai le tu* Tergelak kecil aku mendengarkan Kai bercakap dalam tidur.Aku bermain-main dengan rambut hitamnya,dan akhirnya tertidur.

*******
Pada malam yang sama
Bilik Jae Hee

Jungkook's POV

Suhu badan Jae Hee yang tak turun dari semalam merisaukan aku.Aku minta diri untuk beransur lebih awal. Kesian melihat kekasih aku yang sedang sakit.Kai meminta aku untuk temankan Jae Hee untuk malam ni kerana dia ada urusan lain yang harus diselesaikan.Well...Pasal bilik dia dgn Jimin. Aku lap dahi Jae Hee yang membahang itu dgn kain basah. Aku tengok dia macam mengalami mimpi ngeri. Aku nampak Jae Hee meronta-ronta sambil memanggil namaku. "HAJIMA!Oppa!!Tolong Jae Hee dari dia". Aku menepuk lembut bahu dia agar dia bertenang.

-Siapa dia tu?-

Barista and English teacher + jjk and pjmWhere stories live. Discover now