Yurda geldik ve pandalı pijamalarımı giyip yatağa uzandım. Deniz de üstünü değiştirdi ve yanıma uzandı. "Seni seviyorum" dedi. "Seni seviyorum" dedim. Sonra ben uyuya kaldım ve Deniz de yanımda uyuyordu.
Sabah olmuştu ama kalkmak istemiyorum. Deniz uyuyordu. Denizi dürtüp uyandırdım ve geri uyumak istediğini söyledi. Bende dedim ve geri yattım. Sonra Denize "Lan gerizekalı mıyız neyiz bugün cumartesi" dedim ve gülmeye başladık. "O zaman uyuyalim" dedik ve uyuduk.
Kalktım. Saat 11'di. Üzerimi değiştirdim. Siyah bir kot pantolon giydim. Üstüne püsküllü beyaz bir tişört geçirip siyah ince ceketi giydim. Beyaz spor ayakkabısı giyip Denizi dürttüm. Uyandı ve giyindi. Sonra "Lan biz niye giyindik?" Dedi. Güldüm ve "dışarı cikicaz kahvaltı yapmaya" dedim. Kafasını salladı ve yürümeye başladık. Deniz de siyah bir tişört giymiş siyah bir pantolon ve siyah spor ayakkabı giymişti. Hep siyah giyerdi. Kahvaltı için bir cafeye girdik ve sipariş verdik. Yemek yemeye başlayınca Denizin gözü arka masaya takıldı. Yine o öfkeli bakışlar hakimdi. Bunu fark edip döndüm ve masada bir adam sinsice bize bakıyordu. Deniz hesabı istedi ve hızlıca masadan kalktık. "Noluyo?" Dedim. Cevap vermeden hızlıca yürümeye başladı. Elimi tutup beni sürüklüyordu. Yurda geldik ve odayı üzerime kilitledi ve çıktı. "Sanki bende anahtar yok gerizekalı" dedim sessizce. Peşinden çıkıp onu takip ettim. O adamı bulmuş ve konuşuyordu. Adam sinsi sinsi bakıyordu. Sonra bir araba geldi ve ikisi binip gitti. Taksiye atlayıp takip etmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Orman Gözlü Adam-
Fiksi RemajaO benim gökyüzü mavisi gözlerime bakarken ben onun orman yeşili gözlerine bakakaldım.