Kapitola 1. Vše je v pořádku

4 0 0
                                    

Byl , normální sluneční den , Melanie je ještě 12 let , a přesně za 3 hodiny jí bude 13. Její matka Katie to nese těžce jak se mohla z její roztomilé dcerušky , stát puberťačka ? Melanie žila , a pořád žije šťastný život , její rodiče , Katie a John jí milují nadevše.

Vzpomínám si jako by bylo včera  kdy jsi poprvé sedla konečně po dvou měsících na ten nočník , nebo jak jsi vždycky milovala vanilkovou zmrzlinu s .. s ... jak se to jmenovalo ... s.. Oříšky ? Ne mami , to byli chipsy , pousmála se Melanie , i když jí trochu štvalo ze máma mluvila o tom nočníku před všema, kamarádama a příbuznýma.


V celém jejich velkém a ůtulném bytě,
byli vyvěšeně fotky Melanie , všude , v obýváku , v dětském pokoji , a nejvíc jich bylo v kuchyni , a zrovna tam byla ta fotka na tom nočníku.

Všude byli vyvešené balónky , v kuchyni byl velký nápis , VŠE NEJLEPŠÍ MELANIE. Velký třípatrový dort byl v lednici, na stole , byli brambůrky , chlebíčky , čokoláda atd.. Atd...

Za chvíli měl být přípitek, něco divného , postřehla Melanie , Katie odvedla Johna do obýváku .. , něco si šeptají , Katie je nervózní ..
Určitě mi chtějí pořídit psa , ale mámě se to nelíbí , táta by hrozně chtěl , ale máma ne..

Pak oba dva jdou , jako by nic. Melanie tuší že to bude určitě ten pes , nebo aspoň doufá.Všichni si připíjejí na Melanie zdraví , všichni ujídají výborný dort , Katie najednou odběhne od stolu , rovnou na záchod , Melanie probleskne hlavou spousta věcí , a jedna z její teorií je to že je její máma těhotná? Ne to ne .. vždyť Melanie je jejich jediná milovaná dcerka .

Najednou se začnou rozdávat dárky , a co to , co to je ? Panebože , nevěří Melanie vlastním očím Melanie , je to pes , je pudl , je to pudl .. Melanie vezme chlupatpu věcičku do ruky , a je štěstím bez sebe , a ví že je vše v pořádku , máma byla nervózní kvůli psovy.

John přiběhne ke Katie , ale Katie je pořád nervózní, jako by se jí chtělo plakat , Melanie to ani nepostřehne , protože je v jiném světě , ve světě psím . Venku už je připravený skákací hrad , trampolína a bazén , děti se vrhnou rovnou do bazénu , skočí do hradu , vylézají na obrovskou trampolínu , Katie chtěla za Melanie , ale Melanie , odbíhá ven , a myslí si že je vše v pořádku.


Takže to je první kapitola , doufám ze se vám kapitoly první knihy budou líbit :3
Budu moc vděčná za každou podporu , shlédnutí a případně názor , předem bych chtěla říct že ještě nejsme ve fázi , návrat do minulosti :D kdyby nikdo nepochopil. Tak zatím Ahoooj



Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 02, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Navrát do minulostiKde žijí příběhy. Začni objevovat