hoofdstuk 19

64 4 10
                                    

'Mar?', roept Jules vanaf boven. Het is zaterdag en vanavond gaan we uit. 'Ja?', roep ik terug en ren naar boven. 'Wat is er?', vraag ik hem. 'Ik ga denk ik niet mee vanavond', zegt Jules. 'Oh, waarom niet?', vraag ik hem. Hij wijst naar zijn ribben. Hij zakt een beetje in een. Ik schiet hem te hulp. Als hij weer op bed ligt, ga ik naast hem zitten. 'Jammer dat je niet meegaat', zeg ik en geef hem een kus op zijn voorhoofd. 'Ik blijf bij Laura slapen', zeg ik. Jules knikt. 'Tot morgen dan. Niet te veel drinken, Mar', zegt Jules. Ik steek mijn tong uit. Ik pak mijn rugzak en prop hem vol met kleding, make-up en slaap spullen. Het is drie uur en ik stap op de fiets om naar Laura te gaan. Ik zie dat de fietsen van Mees, Daan en Charlotte er al staan. Ik bel aan en Laura doet open. 'Hey!', zegt Laura en geeft me een knuffel. 'Waar is Jules?', vraagt Laura. 'Hij voelde zich niet goed, dus hij ging helaas niet mee', vertel ik haar. 'Balen', zegt Laura. Ik loop naar binnen en dump mijn jas en schoenen in de gang. Ik loop achter Laura aan naar boven. Charlotte, Mees en Daan zitten al in haar kamer. 'Hey!', roep ik. 'Ons feestbeest is er!', roept Mees. Ik geef iedereen een knuffel. 'Waar is Jules?', vraagt Charlotte me. 'Hij voelde zich niet lekker', vertel ik. 'Balen voor hem', zegt Mees. 'Waar blijft Mick?', vraag ik. 'Geen idee. Duurt lekker lang', zegt Laura, 'maar zullen wij wat drinken beneden gaan halen?' Ik knik en samen lopen we naar beneden. Laura pakt net drinken uit de koelakst als de bel gaat. 'Ik doe wel open!', zeg ik en loop naar de deur. Mick staat er. 'Hey!', zeg ik en laat Mick binnen. Hij geeft me een knuffel en een kus op mijn wang. 'Hey Kleintje', zegt ie. Een blos trekt over mijn wang. Niet rood worden Marley! Je hebt Jules. Niet weer. Stop. Mijn blos verdwijnt weer. Mick hangt zijn jas op en trekt zijn schoenen uit. Ik help Laura met het drinken en met zijn drieën lopen we naar boven.
Rond 18:00 uur bestellen we pizza. Charlotte, Laura en ik zijn kleding aan het uitzoeken en de jongens geven hun meningen. Ik eindig met een hoge zwarte broek en blauw glitterachtig shirtje met een V-hals. Charlotte draagt een jurkje van Laura. Hij sluit perfect aan op haar slanke benen. Laura heeft een spijkerbroek aan en een bloesje. De bel gaat en Laura en ik doen open. De pizza worden overhandigd en we lopen weer naar boven. 'PIZZA!!', roep ik. Ik geef iedereen zijn pizza en we beginnen te eten.
Als we allemaal onze pizza ophebben, beginnen Char, Lau en ik aan onze make-up. De jongens zijn aan het gamen op de PlayStation van Laura's broertje. Na ongeveer een uur treuzelen en opmaken zijn we klaar. 'Mar, you look fabulous tonight!', roept Charlotte. 'Well thanks darling, you look pretty tonight', zeg ik met een bekakt Engels accent. Laura komt de badkamer uit en draait een rondje. 'Tada!', zegt ze. Charlotte en ik fluiten en joelen naar Laura. Mick, Daan en Mees komen binnen. Laura, Charlotte en ik gaan op een rijtje staan. Ook de jongens beginnen nu te fluiten en joelen naar ons, waarop wij moeten lachen.
We springen op de fiets en fietsen naar Blue Lagoon in de stad. We dumpen onze fietsen ergens en lopen dan naar de club toe.
Eenmaal binnen gaan Mick en ik drankjes halen voor de rest. 'Wat wil jij?', schreeuwt Mick in mijn oor. 'Wat jij ook neemt!', schreeuw ik terug. Hij steekt zijn duim op en begint de bestelling aan de barman te vertellen. 'Heb jij nog een extra muntje voor me?', vraagt Mick aan me. Ik knik en overhandig hem een muntje. 'Thanks!', zegt ie en geeft me een knipoog. Ik glimlach terug. Ik krijg drie drankjes in mijn handen gedrukt. Drie cocktails. Ik loop achter Mick aan naar de anderen. Ik geef Charlotte en Laura hun drankje en begin dan aan mijn eigen drankje te nippen.
'Ik ga even naar de wc!', schreeuw ik in Laura's oor. Ze steekt haar duim op en danst weer verder met Daan. Ik loop richting de wc en bots tegen iemand aan. Degene draait zich om en ik kijk recht in het gezicht van... Lucas! 'Hey Marley! Wat doe jij hier?', vraagt Lucas me enthousiast. 'Dansen? Weekend vieren?', zeg ik sarcastisch. Lucas kijkt me een beetje awkard aan. 'Doei Lucas', zeg ik en loop weg.
Als ik bij de toiletten aankom, ga ik snel een wc binnen en draai hem op slot. Ik ga op de rand zitten, met mijn handen in mijn haar. Waarom de fuck is Lucas hier? Die engerd. Na een kwartier op de rand van de wc te hebben gezeten, open ik de deur. Ik laat het koude water over mijn polsen stromen. Ik loop de wc's uit. Ik kijk rond en loop het balkon van de club op. Ik voel iemand van achter tegen me aan staan. Ik draai me met een ruk om. 'Lucas?! Wat doe je?', roep ik boos. 'Rustig maar', zegt Lucas met een sissend geluid. Dronken, is mijn conclusie. Ik probeer Lucas van me af te duwen, maar het lukt niet. Hij heeft me heel stevig vast. Zijn hand houd mijn hoofd stevig vast. Hij duwt zijn naar bier smakende lippen op die van mij. Weer probeer ik Lucas van me af te duwen. Ik sla hem op zijn armen en probeer me los te wurmen. Opeens voel ik een koude hand in mijn gezicht. Een brandend gevoel op mijn wang. Hij heeft me geslagen.'DOE NOU EENS RUSTIG!', schreeuwt Lucas in een keer weer nuchter. Ik kijk hem beangstigend aan. Lucas krijgt een glimlach op zijn gezicht. 'Vanavond ben je van mij', fluistert Lucas in mijn oor. Ik raak in paniek. Lucas begint me te zoenen in mijn nek. Mijn truitje zakt een beetje af, waardoor Lucas de kans ziet het helemaal uit te trekken. Voor ik het weet sta ik in mijn bh tegen Lucas aan. Zijn ogen glijden over mijn bovenlichaam. Hij kwijlt zowat. Weer probeer ik me los te maken. Ik sla hem en wil los komen. Zijn handen houden mijn heupen stevig vast. Zijn handen glijden over mijn onderbeen steeds meer naar boven.'KLOOTZAK! LAAT ME LOS!', schreeuw ik. 'DAT TAALGEBRUIK TOLEREER IK NIET, MARLEY!', schreeuwt Lucas in mijn oor. Lucas gaat weer verder. Ik probeer zijn hand weg te duwen. 'Werk mee!'', roept ie. Ik kijk hem boos aan. 'Je bent mooi als je boos bent', zegt Lucas en laat zijn hand over mijn wang glijden, richting mijn lippen Ik bijt hem zo hard als ik kan in zijn hand. Lucas schreeuwt het uit. Ik probeer weg te rennen, maar ik wordt alweer vast gegrepen door Lucas. 'LAAT ME LOS!', schreeuw ik weer. Mijn spieren worden moe. Ik verslap een beetje. 'Nu ben je van mij', zegt Lucas. Hij probeert me weer te zoenen. In een keer hoor ik een harde klap en valt Lucas op de grond. 'GORE KLOOTZAK!', roept iemand. Ik lig op de grond. Degene komt naar me toe gelopen. 'Marley? Marley! Wordt wakker', roept degene. Ik open mijn ogen en zie dat het Mick is. Ik kijk schichtig om me heen. 'Rustig maar. Ik heb hem knock-out geslagen, dus die blijft nog wel even liggen', zegt Mick geruststellend. Ik hoor meer voetstappen. 'Mar! Mar! Ben je oke?', vraagt Laura me. Ze komt naast me zitten. 'Trek je shirt maar weer aan. Het is hier best fris', zegt Laura en helpt me met mijn shirt. Ik kijk haar dankbaar aan. 'Wat is hier gebeurd?', vraagt een brede grote man. Een bewaker. Mick loopt naar de bewaker en verteld waarschijnlijk het verhaal. Ik hang tegen Laura aan. De bewaker belt iemand en loopt daarna door naar mij. 'Gaat het goed met je?', vraagt ie. Ik knik. 'We gaan even naar binnen. Volg mij', zegt ie. Ik probeer op te staan, maar zak weer terug. Mick helpt me overeind. Met zijn allen lopen we naar een kamertje. 'Ik heb de politie gebeld en ze komen er zometeen aan', vertelt de bewaker me. Weer knik ik. Ik kan geen goed woord uitbrengen. Ik zak dit keer tegen Mick aan. 

Hoofdstuk 19
Sorry voor de weinige updates, maar ik was een beetje druk deze week!
I'm so sorry!

In hoofdstuk 20:
Plot twist

Thanks voor het lezen!!

Fucked UpWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu