İnsanların çoğu tıpkı Moon'un bunu ilk duymasındaki gibi irkilebilir. Ama Süperüstü dediğimiz şey normal insanların süper diye tanımladıkları çok olağandışıymış gibi gözüken olayların daha da olağandışılaşmış halleridir. Ki bu çoğu zaman insanlarda görülen bir olaydır.
Moon bunun kendisinde olduğunu ilk duyduğunda çok korkmuştu. Öyle ki az daha gittikleri sihirli doktorun sandalyesinden düşecekti. Fakat daha sonra şaşırmasında biraz anormallık olduğunu farketti. Zaten annesiyle babası da süperüstü değil miydi?
Moon üzerini düzeltti ve doktora teşekkür ettikten sonra annesiyle dışarı çıktılar. Bir süredir normal insanların gittiği okula gitmekte olan tatlı kızımız Moon, artık o okula gitmeyecekti. Çünkü süperüstü insanlar normallerin haberi olmayan bir okula giderlerdi. Süperia!!! Aklınız almayacak... Moon'un kafasında hep bu slogan canlanırdı ama bir gün oraya gideceği hiç aklına gelmezdi. Hele bir de o okula Süperüstü olarak gitmek bambaşka bir şeydi.. Çünkü okulda üç sınıf vardı. Biri sihir yapamayan ama öğrenenler,bir başkası sihir yapabilenler ki bu insanlar orta seviyedir çünkü güçlerini sadece bir işe odaklayamazlar,enerjileri dağılır,bir de süperüstüler bu insanlar tek bir yeteneğe güçlerini yoğunlaştırabilirler.
Tam bunlar kafasından bir film şeridi gibi geçerken annesinin onu uyarmasıyla gözünün ucunda bir direğin olduğunu görmesi bir oldu. Hiç bozuntuya vermeden " Şimdi nereye gideceğiz?" diye sordu Moon. Annesi " Şimdi seni Süperia 'ya kaydettireceğiz. Oradan da süperüstünü bulacağız." dedi.
İşte yıllardır beklediği an buydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Süperüstü
MaceraBu hikaye kendi hayal gücümdeki karakterleri tek bir olay üzerindeki kurgusuyla oluşturuldu. iyi okumalar..