○Η μια ηξερε την αλλη○

64 13 0
                                    

❤Μερια Emilys❤

"Και σου ειπε οτι της εδωσε το δαχτυλιδι?"ρωτησα εγω την Crystal."Ναι αυτο μου ειπε και ειχε αυτο το απαισιο χαμογελο της νικης στο προσωπο της"ειπε και χτυπησε με το χερι της ενα μαξιλαρι του καναπε με αποτελεσμα να πεσει κατω."Δεν σου φταινε τα επιπλα σε τιποτα" ειπε η Sophia και πηρε το μαξιλαρι απο κατω."Τουλαχιστον με ηρεμηαε"ειπε η Crystal.."και δεν μου λες εσενα τι σε νοιαζει....??..εσυ μας ειπες το πρωι στο σχολειο οτι ψαχνεις τονAlex...σωστα??"την ρωτησα και η Sophia συμφωνησε μαζι μου.."Εμενα με νοιαζει γιατι νιωθω οτι ειμουν η ηλιθια σε ολο αυτο το παιχνιδι...κςι οτι σημερα προσπαθησα να γινω φιλη του...δεν το πιστευω οτι ηταν ολα ενα ψεμα του...ενα ακομα ψεμα του" ειπε.
"Και αν δεν ηταν???....δεν τον ρωτησαμε...εγω δεν εμπιστευομαι την Sara και την Barbara... ειναι φιδια..."ειπε η Sophia.
"Και πως πηρε τοτε το δαχτυλιδι απο τον Taylor...πως ηξερε οτι ηταν δικο του..."ειπε η Crystal.
"Εγω μια υποθεση εκανα... μπορει να μην ειναι αληθεια ολο αυτο.."ειπε η Sophia..."Sophia..ειδα το δαχτυλιδι στο χερι της...αυτο που ειχα δωσει λιγες ωρες πριν στον Taylor...δεν γινεται ολα να ειναι ψεματα...ειναι τρελο.." της ειπε η Crystal...
"Καλα οτι πεις" της ειπε η Sophia και πηγε προς την κουζινα..
"Crystal εισαι καλα??" Την ρωτησα και εκατσα διπλα της.
"Την μισω... την μισω τοσο πολυ" ειπε και με κοιταξε..
"Το ξερω...το ξερω" της ειπα και την αγκαλιασα..
"Θελω να πληρωσει.."μου ειπε..
"Δεν θα της κανουμε τιποτα...δεν προκειται να πεσουμε τοσο χαμηλα.."της ειπα και την αγκαλιασα γερα..
Η Sophia μετα απο μερικα λεπτα ηρθε και μας βρηκε ετσι..
"Κοιμηθηκε" μου ειπε και εγω κοιταξα την Crystal.. ειχε κοιμηθει πανω μου.."Ελα να με βοηθησεις να την ξαπλωσουμε στον καναπε." Της ειπα και αυτη ηρθε αμεσως και με βοηθησε..η Crystal καθως την μεταφεραμε στον καναπε ξυπνησε αλλα της ειπαμε οτι ολα ειναι καλα και το καλητερο που θα μπορουσε να κανει ειναι να ξαπλωσει..
"Ειναι καλα?"ρωτησε η Sophia οταν την αφησαμε..
"Δεν ξερω  Sophia  αλλα δεν ειναι λιγο και αυτο που της εκανε η Sara..δεν ηταν καθολου ωραιο."της ειπα και κοιταξα την φιλη μας η οποια κοιμοταν στον καναπε.

"της ειπα και κοιταξα την φιλη μας η οποια κοιμοταν στον καναπε

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
RIVERDALEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin