Vasilița se trezește din frumosul ei vis care era despre ea și sarmalele și...... Of course Jimin.
Se scoală din pătuț și se pregătește să se vadă cu Jimin. Ea era puțin stresată, dar încercă să nu ignore asta. Iși ia geanta de la "Bucci" și ochelarii de la "Dulși Banana" și pleaca în parc.
Acolo îl vede pe Jimin certându-se cu Nina.
- Why do you like this bitch! She's stupid! I'm more beautiful than she!
- 1. She's not a bitch but you are,Nina!
2. Leave her alone she is a good girl! That's why I love her! I always want to marry with her!
-Marry?? Are you crazy! Tupaia valcearka!
-Fuck off!
-Excuse me! Jimin I say to you! She is not your ideal type!
-And you think that you are my ideal type right?
-Of course I'm your ideal type!
- I'm sorry but It's not true. Sorry, Nina.
Nina se enervează pe Jimin și îi plesnește una peste față și pleacă. Vasilița se apropie de Jimin.
-Are you ok, spurcăciune?
-Yes. Of course!
Jimin îi zâmbește cute Vasilițek.
-Umm... So about what do you want to talk with me?
-Oh! Well..... Vasilita, I'm sorry of my stupid paths to you.
-It' OK. Data viitoare eu pe tini as ti ușiid dacă mai faci așa. Spurcăciune!
-What?
-Nothing! îi răspunde Vasilița lui Jimin rapid ca să nu se prindă.
-Ok... Uuum... Vasilita? I want to be my girlfriend!
Jimin se apropie de ea și o îmbrațișează strâns și călduros.
-So do you want to be my girlfriend?
-Of course!!!
Vasilița prinde curaj și-l sărută pe Jimin.
Aceștia se iau de mână și pleacă la "Cremé de la Cremé", iar apoi stau în parc până noapte.
Vasilița ajunge acasă fericită. Pune capul pe pernă și se gândește la Jimin până adoarme.To be continued..