Ξεκίνησα να βλέπω online σειρές το Μάιο του 2016 λίγο πριν ξενίσουμε τις εξετάσεις . Το ξερω ωραία εποχή βρήκα και εγώ να ξεκινήσω αλλά τι να κάνουμε με το άγχος που είχα για τις πρώτες μου εξετάσεις χρειαζόμουν επείγοντος κάτι να περνάω τον ελεύθερό μου χρόνο!!
Εδώ και καιρό μου έλεγε η φιλη μου η Τζο για μια σειρά που λάτρευε και εμελε να είναι η πρώτη σειρά την οποία λάτρεψα πραγματικά και πιστεύω είναι κριμα που θα τελειώσει φέτος. Η σειρά αυτή δεν ήταν άλλη από το Teen wolf 6 γαματες σεζόν με εκπληκτικούς ηθοποιούς και ανατρεπτικοί σενάριο που δε θα βαρεθείς ποτέ. Τοπ season η 4 κα η 5 . Δεν θα κανω spoiler αλλά θα πω το γενικο concept ' δυο αγορια (Scott και Stiles) πανε στο δάσος για να ερευνήσουν μια υπόθεση ενός πώματος και το ένα το δαγκώνει ενας λύκος και γίνεται λυκάνθρωπος ενώ παραλιλα τα φτιάχνει με την κόρη (Alison) ενός κυνηγού λυκάνθρωπων.
Το καλοκαίρι που ακολουθήσε ξεκίνησα 2 σειρές ταυτόχρονα την super girl και τον flash δυο σειρές με super ήρωες που είναι και οι δυο αδικημένοι από την ζωή και προσπαθούν να καταπολεμήσουν τα φαντάσματα του παρελθόντος .
Με την αρχή της χρόνιας ξεκίνησα το once upon a time μια αρκετά καλή σειρά με ωραίο κονσεπτ με έξυπνη σκηνοθεσία. Η σειριά μας διηγείτε τις περιπέτειες ηρώων από γνωστά παραμυθία που έχουν εξοριστεί στον μίζερο και χωρίς μαγεία κοσμώ μας χωρίς να θυμούνται ποιο είναι.(εχω δει τους πρώτους 5 κύκλους αλλά το εχω σταματήσει λίγο να βλέπω arrow)
Εδώ και μισο μηνα περίπου ξεκίνησα και το arrow και το εχω δει τους 2 πρώτους κύκλους. Αυτή η σειρά μας δείχνει την ζωή του Oliver Queen ενός πλουσίου 25 που ναυαγεί σε ένα νησί και μετα από 5 χρονιά βασανίστρια γυρνάει πείσω και προσπαθεί να πάρει εκδίκηση για τον πατερά του.
(Τώρα θέλω να ξεκινήσω το American horror story και το supernatural )
Προσωπικά οι σειρές με βοηθάνε να οργανώνω το πρόγραμμα μου και να γεμίζω τα κενα ενώ ταυτόχρονα με ηρεμεί και χαλαρώνει. Στην τάξη παρα πολλά παιδιά βλέπουμε σειρές και μαζευόμαστε στα σπίτια για online τηλεμαραθονειο και πηγαίνουμε πολλές φορές στο mall για ταινία κτλ.
Πιστεύω ότι η ελληνική τηλεόραση δεν έχει ούτε πρόκειται να έχει τόσο ωραίες σειρές και η μονή λύση είναι στο διαδικτύου για αυτό θα γράψω κάποια links για online σειρές και ταινίες
https://tainiomania.ucoz.com/
http://gamato-movies.gr/
http://gamatotv.me/
http://teniesonline.gr/
http://teniesonline.ucoz.com/
-------------------------------------------
Βλέπετε σειρές?
Αν ναι ποιες?
Ρωτήστε παραπάνω πληροφορίες για τις σειρές που σας είπα η προτείνεται άλες!!!
YOU ARE READING
Η ζωή στο γυμνασιο με τα δικα μου μάτια 👀
De Todo🌹Τι κάνω εγώ ένας 14 χρονος μαθητής του γυμνασίου στο σχολείο και στον ελεύθερο μου χρόνο ; Απάντηση : Γράφω ένα (αστο πουμε) βιβλιο 🌹Εδώ θα σάς γράφω ότι καινούργιο και αναπάντεχο συμβεί στην βαρετή απλή ζωή μου σχολιάζοντας, συζητώντας διά...