Arkadaşlar bu kısa bölüm olucak, yani tam olarak bölüm sayılmaz. Yan bölüm diyelim.
Bahçede yürüyordum sonra yanıma Hermione geldi.
-Hey Harry! İksir dersinde Snape in sana o soruları sorduğunu hatırlıyor musun?
-Evet. Neden birşey mi oldu?
-Evet aslında orda sana sorduğu sorular 1.sınıflar için oldukça zordu, zaten bunu ozaman da söylemiştim ama bence Snape'in sana sorduğu sorular bence sana hakaret ederek söylemişti. Bence Snape sana nefret duyduğu için öyle dedi. Bir fikrin varmı?
-Hayır yok-
O sırada Malfoy geldi,
-Hey Potter hala bu pis Bulanık la mı konuşuyorsun?
Bulanık ın ne olduğunu öğrenmiştim, bu annesi babası muggle olanlara deniyorumuş ayrıca oldukça kötü bir küfürmüş. Malfoy 'un buraya gelip ona Bulanık demesi içimde bir öfke oluşturdu.
-Kapa çeneni Malfoy!
Dedim ve onun üstüne atladım. Öfkeden beynime kan sıçramıştı.
-Eğer ona bir daha Bulanık dersen canını yakarım Malfoy!
Dedim ve ona bir yumruk attım. Sonra arkamı döndüm Hermione Malfoy ona Bulanık dedik ten sonra gitmişti.
Biraz bekledim sonra öğle yemeği zamanı geldi. Yemeğe gittikten sonra orada Hermione yi göremedim. Bir Griffindor a sordum,
-Hermione nerede biliyormusun?
-Evet sanırım Malfoy ona Bulanık demiş, bütün gün boyunca tuvalette ağlıyormuş.
Tam yemeğe başlamıştık ki içeri Profesör Quirrell geldi ve,
-Troll! Bir troll var,uyarayım dedim.
Dedikten sonra bayıldı. Bütün herkes dehşet içindeydi. Dumbledore ortalığı yatıştırmaya çalışıyordu. Sınıf başkanlarına kendi binalarının ortak salonuna götümesini söyledi. Sınıf başkanını takip ediyordum ki sonra aklıma geldi. Hermione!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Harry Potter ve Alternatif Hayat [TAMAMLANDI]
FanfictionYa Harry potter slytherine seçilirse ve hermione ravenclaw a seçilirse birleşebilirmiydiler? göreceğiz...